inttileski

Vierailija

moi! olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa kaksi vuotta ja tänään hän lähti armeijaan. mulla on jo nyt ihan hirveä ikävä ja tuntuu oudolta kun ei näe viikkoihin.. :( huh ei tätä ymmärrä vielä.. eikä alussa kuulemma ehdi pitämään yhteyttä kun niillä on niin paljon kaikkea. onko joku muu samassa tilanteessa? ja miten te jo tämän kokeneet -olette jaksaneet, vinkkejä? kiitos! :)

Kommentit (15)

Vierailija

Minä! Jäin myös tänään inttileskeksi.Ei voi muuta kun odottaa kyllä ne sieltä pian tulee. Mulla on kyllä kans jo hirvee ikävä :(

Vierailija

Onk sun poikaystävä puol vuotta vai vuoden? Tai siis et aikook se ol kui kauan? Toivotaan tosiaan et aika menee nopeesti et kyl ne sielt koht tulee!! Tä on iha kauheet ja itketty on nii et... :(

Vierailija

Mun poikaystävä lähti kanssa eilen. On kyl pikkasen yksinäinen olo ku ei oo tottunu vielä tähän ja eikä pahemmin ole puhelimessakaan ehtinyt puhua/tekstailla :(

rrepsu
Emmik

moi! olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa kaksi vuotta ja tänään hän lähti armeijaan. mulla on jo nyt ihan hirveä ikävä ja tuntuu oudolta kun ei näe viikkoihin.. :( huh ei tätä ymmärrä vielä.. eikä alussa kuulemma ehdi pitämään yhteyttä kun niillä on niin paljon kaikkea. onko joku muu samassa tilanteessa? ja miten te jo tämän kokeneet -olette jaksaneet, vinkkejä? kiitos! :)

Vierailija

:7 mä oon kans ollu inttileskenä jo 7kk ja loppua ei mukamas näy ollenkaan. pitkiä viikkoja yksin itkua tuhertaessa mutta kaikki on sen arvoista todellakin kun tää nyt vaan joskus loppuis -.-

Vierailija

HEI!

Kyllä siihen tottuu nopeasti, että toinen on armeijassa. Pääasia on että itsellä on mielekästä tekemistä, niin silloin aika ei tunnu ihan niin hirveältä. Kannattaa ottaa kaikki ilo irti tästä ajasta! Näe paljon kavereita, opiskele ja tee juuri sitä mistä itse nautit. Kotiin ei kannata jäädä suremaan, sillä siten aika menee vain hitaammin. Loppupeleissä armeija- aika on vain lyhyt aika, vaikka se ikuisuudelta tuntuukin.

Vierailija

Moikka! Tietääkö kukaan, että onko armeijjassa pojat ja tytöt samassa? Onko mahdollista että poikaystävälläni on sitä kautta suhde yhteen tyttöön?

Vierailija

Oma mies oli puol vuotta armeijassa ja kirjotin blogia siitä inttileskeydestä ja päivistä yksin kotona >> http://myblog-pullli.blogspot.fi/2011/07/ensimmainen-blogini.html

Varoitus: Voi olla aika siirappisen lällyä ja liioteltuakin tekstiä välillä, johtuen siitä et on tullu kirjoteltua sitä melkosissa tunnemyrskyissäkin ja oltiin oltu yhessä joku reilu vuosi sillon, joten älä lue jos moinen lässytys tuntuu vastenmieliseltä.

Vierailija

Mun poikaystävä lähti myös ma. Ollaan oltu melkein 4 vuotta yhdessä ja tuntuu kyllä ihan tosi pahalta. Joutuu luultavasti olemaan vuoden.

Mutta vinkkejä mitä oon nyt jo huomannut:

-Ota itelles omaa aikaa! Käyt salilla, lenkkeilet, katot leffoja, mikä onkaan sun juttu ja mistä tuut iloiseksi. Mä oon pitkästä aikaa käynyt taas salille ja ryhmäliikuntatunneilla nyt tän viikon aikana jo 3 kertaa ja aina tuun ilosempana sieltä pois.

-Sosialisoidu. Mulle on ainakin käyny nyt seurustellessa niin että kaverit tai ainakin sellaset tutut kuten opiskelukaverit on jääny aika vähälle huomiolle ja jos ne pyytää jonnekin en oo lähteny. Parhaat kaverit tietty erikseen. No tänään kuitenkin lähin sit extempore viettämään opiskelukaverille sen synttäreitä ja oli ihan huippua ja hetkeks unohdin koko ikävän :)

-Keskity opintoihin tai tee töitä! Mä oon nyt päättäny että keskityn opintoihin ja otan työvuoroja aina kun vaan pystyn tekemään - kerään rahaa ja keskityn opintoihin nyt kun ei voi nähä poikaystävää. Sit kun se pääsee pois niin on rahaa eikä tarvii tehä sitten niin paljon duunia ja opintoihin on keskittyny ees jonkun aikaa tehokkaammin - sit voi taas ottaa rennommin :)

Onhan se silti ihan kuraa ja muakin itkettää mutta koittakaa kaikki sielunsiskot silti ottaa "ilo irti" tästä ajasta :)

Jaksamista <3

Vierailija

Mullaki mies tosiaan intissä ollu kohta kaks viikkoa. Ollaan siis seurusteltu nyt kaks vuotta ja kuukaus, ja tuntuu että tähän ikävään alkaa turtua :D Koulussa tuntuu että sanat sekoilee ja kun laittaa nukkumaan niin menee aika ennenku saan unta. Tosi outoo, mutta eiköhän tähän totu kun on pari kuukautta tätä rallia kestäny. Ja tosiaan vuoden aikoo hän olla siellä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat