Oon reiätön??

Vierailija

Heh, joo kattelin peilin kautta mun alapäätä ja oon neitsyt, ja aattelin kattoo et missäs se reikä on, en oo ennen kattellu kauheesti ja tällein (kuulostaapa tyhmältä:D), niin en oikeesti millään löytäny sitä reikää! Yritin kattella sormellaki, mut ei siinä näkynyt minkäänlaista aukkoo, ja muutenkin tuntu vähän ikävältä sorkkii sormilla sieltä, ja nyt olen ihan paniikissa, et onks musta tulossa joku neitsyt maria, joka ei voi koskaan harrastaa seksiä, eihän tää oo mahdollista...vai onko? :D :( auttakaa, onko teillä ollut samanlaista tilannetta??

Kommentit (3)

Vierailija

Onko sun menkat jo alkaneet? Jos on, niin kyllä se vuoto tulee juuri siitä reiästä eli et ole reiätön. Nuorilla tytöillä ei välttämättä emättimen aukko ole kovin näkyvillä ja saattaa olla niin tiukka, ettei löydy helposti sormellakaan etsittäessä. Lisäksi suuaukko on usein melko piilossa häpyhuulien välissä, joten sitä ei esim. peilistä tarkastellen välttämättä löydä, jos ei tiedä tarkalleen, mitä on etsimässä.

Tässä on kuva aikuisen naisen alapäästä, jossa vaginan aukkokin näkyy jo selkeämmin. http://www.google.com/imgres?q=vagina&um=1&hl=fi&rls=com.microsoft:fi&bi...

inlööv
Seuraa 
Liittynyt7.1.2012

Voi olla ja toivotaan ettet ole löytänyt emättimesi aukkoa. Mutta on kuitenkin mahdollista ettei sitä ole. Hyvällä ystävälläni ei ole emätintä eikä kohtua ollenkaan. Hän ei voi koskaan saada lapsia, eikä tällä hetkellä harrastaa seksiä : ( Hän aloittaa kuitenkin pian venytyshoidot, joissa hänelle venytetään "emätin". Sen jälkeen hän voi harrastaa seksiä, mutta ei siis saada lapsia. Kyseinen tapaus ei johdu mistään geenivirheestä vaan on yksinkertaisesti luonnonoikku : ( Toivottavasti en säikyttänyt, mutta voithan käydä gynekologilla! : )

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

Hävettää myöntää, mut mulla oli vielä vähä aika sitte iha sama ongelma. Oon myös -94 syntyny ja en oo aikasemmin tarvinnu sorkkii itteeni sieltä :D Yks päivä vaan tuli sellanen fiilis et hemmetti mä haluun kyl vielä joskus käyttää tamponeja ja harrastaa seksiä nii nyt tää reikä on kyl löydettävä! :D Mä vaan yksinkertasesti laitoin peilin lattialle ja vähä lisää valoo ja menin kyykkyyn siihen peilin päälle. Mulla ei ainakaan mitä reikää näy vaan sit piti vähä kattoo missä päin se vois olla ja ihan sormilla kokeilla. Lopulta löysin tieni perille ja tunsin ihteni jopa aikuiseksi naiseksi :D

Mua jäi vaan vielä mietityttää et miten ihmeessä joku poika voi löytää perille, varsinkin jos poikaki on neitsyt? :D Oh dear God, eiköhän me tästä vielä selvitä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat