Olenko pettäjä?

Vierailija

Seurusten ja rakastan miestäni yli kaiken. Paras ystäväni on myös miespuolinen, mutta en ole koskaan tuntenut mitään vetoa häntä kohtaan, eikä hänkään minua. Olimme sängyssä, enkä muista tapahtuneesta mitään. Menetän usein muistini kun olen humalassa. Suhteemme ei muuttunut mitenkään, emme edelleenkään ole kiinnostuneita toisistamme, mutta vieläkin parhaita ystäviä. Tiedän etten voisi koskaan tarkoituksella pettää, enkä edes haluta toista miestä.

Mitä mieltä olette? Miten kerron miehelleni kun en edes itse tiedä mitä sinä yönä tapahtui? Voisitteko itse antaa seurustelukumppanillenne anteeksi tällaisen teon?

Kommentit (6)

Vierailija

Sanoisin, että olet pettäjä, sillä mielestäni seksi on pettämistä oli sitten juonut kuinka paljon tahansa. Toisaalta antaisin kuitenkin kumppanille anteeksi vastaavan ihan sen perusteella, etteivät tunteet olleet mukana.

Vierailija

Siis.. kumpikaan teistä ei muista mitä tapahtui, joten voitteko te olla täysin varmoja siitä, että te harrastitte esileikkejä tai seksiä? Jos todisteita siitä, että te todella harrastitte seksiä keskenänne onnistuneesti on, niin silloin valitettavasti olet pettänyt poikaystävääsi. Kyse ei ole mistään hyväksikäytöstä, eikä sitä kannata tähän edes sotkea, vaikka sinusta siltä saattaisikin tuntua.

Itse tuollaisen kyllä antaisin anteeksi kumppanilleni, mutta rikkoisin ystävyyden tiiviyden. En sallisi enää kumppanini ryypiskellä kyseisen ystävän seurassa ilman, että ympärillä on muita tuttuja ihmisiä esiliinoina. Enkä myöskään sallisi enää kumppanilleni kahdenkeskisiä tapaamisia tämän ystävän seurassa ennen kuin vasta pölyn laskeuduttua ja ajan haudatessa tuon luottamuksen rikkomisen aiheuttamat haavat.
Koska jos kerran voi noin hyvän ystävän kanssa erehtyä, niin miksi ei voisi uudelleen erehtyä?

Mitä taas kertomiseen tulee.. itse olisin hyvin kahdenvaiheilla asian tiimoilta. Koska jos en itse muista, mitä tapahtui, voinko siis sanoa varmaksi, että jotain todella tapahtui? Vai onko se vaan oletus, että jotain sellaista tapahtui. Jos itse en siis voisi olla täysin vakuuttuneen varma siitä, että jotain todella tapahtui, en kertoisi. Mutta jos todisteita siitä (esim. käytety kumit jne), että sitä on tullut muistamattomuustilassa pettäneeksi, kertoisin vain nöyrän karusti omasta töppäyksestä ja kestäisin sen, mitä tuleman pitää (poikaystävän pettymys, haukut, vihat, suru jne).

Vierailija

Sinuna kertoisin heti! Yhtään viivyttelemättä enempää, koska jos ja kun poikaystäväsi saa tietää ettet ole kertonut heti vaan olet yrittänyt salailla asiaa, niin se satuttaa vielä enemmän. Ja tietenkin sinun on pakko kertoa milloin asia on tapahtunut ja näin ollen hänelle selviää salailusi. Ja voi jopa olla niin ettei hän usko ettet oikeasti muista mitään. Eli huutoa ja riitelyitä on varmasti edessä vaikket sitä muistaisi. Ei se sitä pettymystä helpota ollenkaan.

Ja sinuna ottaisin myös etäisyyttä kaveriisi... Asiasi on nyt sen verran myöhässä ettei poikaystäväsi varmasti tule innostumaan jos vieläkin hengailet sen kaverin kanssa jonka kanssa olet häntä pettänyt.

Vierailija

jos olet ollut sängyssä toisen kanssa niin eikö se ole pettämistä? ja minä ainakin luulen, että poikaystäväsi saattaa kokea erityisen loukkaavaksi sen, että luottaa suhun, kun tietää että sun paras ystävä on mies ja sitten paljastuukin, et jotain on tapahtunu. aiaiai.
miten sua olisi hyväksikäytetty?

Vierailija

Kyllä olet pettäjä. Jo se teki sinusta pettäjän että ylipäätään menit sänkyyn ystäväsi kanssa, teitte siellä sitten jotain tai ette. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni, jokaisella parilla on erilaiset pelisäännöt :o Mielestäni sinun kannattaisi kertoa poikaystävällesi ja osoittaa aitoa katumusta ja kuinka pahoillasi asiasta olet. Myöskään ei mielestäni ole ollenkaan kohtuutonta jos lakkaat olemasta tekemisissä ystäväsi kanssa. Seksi ei kuulu aitoon ystävyyteen. Eikä myöskään ole kohtuutonta jos miehesi vaatii sinua katkaisemaan välit jos vielä jatkatte seurustelua. Humala ei myöskään lievennä asiaa ollenkaan. Kannattaa kertoa kuitenkin rehellisesti kaikki ja varautua että viilennät välisi ystävään. Jos et ole siihen valmis, suosittelisin lähtemään eri teille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat