Mistä löydän kavereita?

Vierailija

Hellou!

Olen muuttanut 1,5 vuotta sitten Helsinkiin Itä-Suomesta yhdessä avopuolisoni kanssa. Nyt minua on alkanut vaivaamaan ns. "yksinäisyys", ystäviä ei täällä minulla juuri ole. Ikää minulta löytyy 20-vuotta.

Käyn töissä, teen pelkkiä yövuoroja, joten työkavereihin en juuri pääse edes tutustumaan. En voi oikein harrastaa mitään säännöllistä, sillä työvuoroni vaihtelevat suuresti.

Olen sosiaalinen ja avoin ihminen ja siksi minua hämmästyttääkin, miten voi olla näin vaikea tutustua uusiin ihmisiin ja etenkin missä sen voi tehdä??!! Ennen kavereita sai koulusta tms, mutta entä nyt?

Olisiko loistavia vinkkejä tai sitten vain samanlaisessa tilanteessa olevia muita ihmisiä? :)

Kommentit (9)

Vierailija

Heissan!

Aika sama juttu täällä tosin olen 18v ja muutin n.5kk sitten helsinkiin opiskelemaan, alunperin kylläkin miehen takia. Koulustakaan ei ole kauheasti sellasia kavereita tullut joiden kanssa vapaa-ajalla olisi ja vanhatkin kaverit jotenkin vaan jääneet. Joten olisi kiva niitä vinkkejä tännekkin saada :)!

Vierailija

Mulle saa laittaa sähköpostia, jos siltä tuntuu! Oon 20vuotias ja kanssa vailla kavereita ;D sähköpostissa voin kertoa itestäni enemmän, kun en halua täällä koko elämän kertaa kirjotella :) posteja ootellessa..
jaanazki_91@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat