ollakko vai eikö olla

Vierailija

Joku aika sitten tapasin erään miehen. Juttelimme kaikkea ihan yleisesti ja hän heitti hyvää läppää. Hän on aika flirtti luonteeltaan, tai sellaisen kuvan ainakin minä sain. Viikko sitten tapasin tämän miehen uudelleen ja kävin toivottamassa halaten hyvät uudet vuodet, jolloin mies otti jälleen flirtin ja salaperäisen olemuksensa esiin. Päädyimme samoille jatkoille kaverini luokse, missä meillä selkeästi oli kipinää välillämme. Loppujen lopuksi päädyimme minun luokseni yöksi. Hänen lähdettyään en ole kuullut enkä nähnyt häntä. Mutta nyt kuulin hänen kyselleen minusta ja käyneen ovellani kun en ollut kotona. Hänellä ei ole numeroani eikä hän antanut omaansa, tosin siitä ei ollut puhettakaan. Oliko tämä vain yhden illan juttu vai olisikohan hän sittenkin minun perääni? Otin selvää hänen numerostaan, mutta en tiedä ottaisinko yhteyttä vai en?

Kommentit (4)

Vierailija

Tuota mietein itsekkin, etten todellakaan halua herätellä itselleni liikaa toiveita. Tosin baarissa nähtyämmekin hän ei jutellut muille naisille tai edes flirtannut kenellekkään, kunnes vasta minulle iskien silmää ja halaillen. Noo, pitää vielä miettiä että odotanko hänen ottavan jotenkin yhteyttä vai teenko sen itse :)

Vierailija

Siis jätkä on käyny sun ovella!? Sehän on hullun rohkeaa.. Normaalistihan sitä otetaan se puhelinnumero selville ekaksi tai hännystellään facebookissa. Jos jonkun oven taakse vaivautuu, täytyy olla todella kiinnostunu tai sitten vaan jotenki erikoinen :D
Ota ehottomasti yhteyttä, justiin esim näillä perinteisillä linjoilla ekaksi vaikka facebookissa, se ei oo niin suoraviivasta kuin puhelimella tavottelu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat