Seksiä kuukautisten aikana?? + sylitanssia?

Seuraa 
Liittynyt7.1.2012

Itse en siis ole harrastanut seksiä kuukautisten aikana, vaikka tiedän että menkat eivät ole mikään este seksille. Tuntuu vaan hankalalta että pitäisi lähteä ottamaan side tai tamponi pois ennen aktia. miten te toimitte?:)

Toinen asiani koskee sylitanssia. eli millaisia sylitansseja te annatte. itse haluaisin antaa poikaystävälleni sylitanssin, mutta en tiedä mitä tehdä. vinkkejä, please!:)

Kommentit (1)

Vierailija

Seksiä voi harrastaa kuukautisten aikana mutta se onkin sitten hieman likaisempaa hommaa eikä kaikki miehet tykkää siitä, joitakin se saattaa jopa ällöttää. Itse en ole tällaiseen mieheen törmännyt : D
Eikä se niin hankalaa ole kun siteen/tamponin käy ottamassa pois, sanoo vain että käy vessassa.

Sylitanssissa kannattaa ensin ottaa 'rento vaihe' päälle eli jutustella jotain pientä miehelle, kierrellä tämän ympäri, kuiskia korviin jotain kohteliaisuuksia ja puhallella sinne ja kosketella samalla miehen kroppaa. Kun siinä aikansa on ollut voi siirtyä miehen eteen ja seisoa niin, että miehen toinen jalka on omiesi välissä ja hieroa pepaa hänen penistänsä vasten pyörivin liikkein, samalla voi kosketella jos pystyy.
Seuraavassa vaiheessa käännytään mieheen päin ja istutaan tämän jaloille, tässä vaiheessa on myös koskettelua ja pientä näykkimistä esim. olkapäistä/korvista tai huulista. Jos haluaa käydä oikein rajuksi voi nuolla hänen kaulaansa.
Sitten jos pystyy voi taipua taaksepäin ja roikkua jalkojensa varassa,
ja kokeilla muitakin asentoja, ja vinkkejä löytyy kun vain katsoo videoita hakusanalla 'lap dance'.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat