Kadun ensimmäistä kertaani

Vierailija

Ongelmani on että koin varsin epämiellyttävän ensimmäisen kerran.. alkoholilla oli osuutta asiaan ja se tapahtui sellaisen ihmisen kanssa kenen kanssa en olisi halunnut sen tapahtuvan. Haluaisin vain unohtaa koko jutun ja jatkaa eteempäin, löytää jonkun kenen kanssa haluaisin todella olla. Mutta tämä kokemus tunkeutuu mieleeni kokoajan ja olen miettinyt, että haluan äkkiä jonkun toisen kanssa sänkyyn ettei aina kun sana seksi mainitaan mieleeni tulisi päällimmäiseksi ensimmäinen kertani, vaan viimeisin. Onko kellään muulla kokemusta tälläisen asian tiimoilta? Miten jatkoitte siitä eteempäin? Anteeksi sekava viesti, mutta en oikein tämän paremmin osaa asiaani muotoilla. Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (13)

Vierailija

Ensimmäinen kerta voi olla epämiellyttävä jo pelkästään fysiologisita syistä, eikä asiasta tule yhtään parempi olo jos sitä miettii kokoajan. Asia on tapahtunut eikä sille jälkikäteen voi mitään. Ja sitä toisen kanssa sänkyyn hyppäämistä kannattaa miettiä etukäteen ettei jälkikäteen olla taas samoissa tuntemuksissa.

Vierailija

Mun ensimmäinen kerta oli ulkomailla. Tyyppi veti jalat alta enkä sitten enenpää miettinyt. Mies paljastuikin viikon aikana todelliseksi törpöksi ja koko loma meni pilalle. Hän loukkasi minua henkisesti jälkeen päin, mutta ajan myötä kun puhuin asiasta parin läheisen ystävän kanssa asia alkoin unohtua enkä mieti asiaa enää. Puoli vuotta myöhemmin löysin nykyisen poikaystäväni ja olemme olleet yhdessä kohta 2 vuotta. Minulla alun unohtamiselle antoi liikunta jolloin ei turhia ajatellut ja ystävät jotka tukivat. Ei seksi. Koska seksi on parempaa kun on tunteita ja voi luottaa toiseen. Toivon että auttoi edes vähäsen :D

Vierailija

joo mulla on kans sama juttu,että kadun ekaa kertaa :( oon aina kuvitellu et se tapahtuis rakastavan poikaystävän kanssa.mut totuus on se,että en ole ikinä seurustellut ja ikää on jo sen verran kertynyt,että neitsyys alkoi tuntua jo hieman rasitteelta,tai niiku nolona asiana.kävipä sitten silleen,että viime kuussa satuin oleen juomassa ja aikamoisessa jurbelossa..samassa baarissa oli jätkä johon olin hieman ihastunu ja sekkii ihan päissään.siinä tuli selitettyy sille kaikkee ja suudeltiin useaan otteeseen ja se pyys mua sen luo yöks.sanoin kyllä että minä haluan vain nukkua,mutta sit se rupes sen luona kopeloimaan ja paljastin että olen neitsyt.se hämmenty asiasta,mut halus silti sitä...en minä siinä sitten ajatellu asioita yhtään järkevästi,vaan ajattelin et noo minäpä teen sen nyt,et samakait tuo on hoitaa pois alta.itse seksi oli kyllä täysi pettymys,eikä tuntunu yhtää miltää.se oli vaa tylsää jyystöä..lopulta lopetimme minun pyynnöstäni ja seuraavana aamuna lähin kotiin.sen jälkeen mulla on ollu hirvee morkkis koko asiasta.pitikii mennä humalassa sänkyyn jätkän kaa,jolle loppujen lopuks olin vain pelkkä pano :/ ei olla puhuttu asiasta ollenkaan ja oon yrittäny unohtaa koko asian,mutta se vain tulee vähän välii mieleen.varsinkin silloin kun näen et se on facebuukissa tai jos nähdään kylillä.ton tapahtuman jälkeen päätin etten enää ikinä mee humalassa sekoilee tai edes selvinpäin kenenkää kans joka ei oikeesti välitä musta.en halua olla miehille vain pano...seksistä jäi mulle ikävä ja tylsä kuva ton kokemuksen perusteella,mut toivon et voin joskus viel kokea sen hyvänä ja ihanana juttuna rakastavan poikaystävän kans.teen seksistä vissiin liian ison numeron,mutta tuo asia on mun elämäni pahin virhe :(

Vierailija

Mun eka kerta oli myös semmonen, jonka vois historian kirjoista pyyhkii :D

Tapailin yhtä jätkää ja sit pienessä sievässä siinä mentiin sänkyyn.Heti aamusta alko kaduttaa kauheasti!!!! Me sit lopetettiin tapailu siinä vähän ajan päästä ja meni todella pitkään, että pystyin edes samassa baarissa olemaan ihmisen kanssa...vaikka ei edes samassa kaveriporukassa enää pyörittykään..
Sen jälkeen viikonloput oli alkoholinhuuruista aikaa..Oli vielä kesäkin, niin ei tarvinnu paljoo syytä olla.Ja siinä tuli sekoiltuu millo mitenki.Voin sanoo, että se vaan pahoitti mun mieltä entisestään, eikä saanu unohdettua tätä ekaa kertaa ja kaikkia niitä fiiliksiä mitä jäi käteen.

Nyt tekisin ihan erilailla koko homman! Eli EN TODELLAKAAN suosittele että hyppäät heti toisen kanssa sänkyyn.Venttaa et tapaat semmosen, jonka kanssa sulla voisi olla jotain vakavempaakin.Musta tuntuu et se on se, mikä saa, ei nyt ehkä unohtamaan, mutta parannettua haavat. :)

Vierailija

Itsekin kadun ensimmäistä kertaani, joka tapahtui olessani 16-vuotias eli noin viisi vuotta sitten. Olin ihastunut tähän kyseiseen poikaan ja olimme tapailleet hänen kanssaan kesän aikana useamman kerran. Kuitenkin alkoholopitoisen loppukesäillan päätteeksi päädyimme harrastamaan seksiä, minä vähemmässä humalassa kuin poika, mutta en sillä hetkellä ajatellut järkevästi vaan annoin tunteideni viedä. Sen lisäksi että yhdyntä sattui ja oli kaikkea muuta kuin miellyttävää, poika ei osannut/kyennyt kunnon toimintaan, sain syksyllä tietää että hänellä oli opintojen takia toisella paikkakunnalla asuva tyttöystävä! Se kirpaisi niin pahasti silloin, ja kirpaisi vielä vuosia myöhemminkin, kun tajusin tulleeni hyväksikäytetyksi. Minullakin tämä kokemus vaikutti suhteisiin (tai niiden alkuihin), itsetuntooni sekä käsitykseeni miehistä.

Kuitenkin täytettyäni 18vuotta eräällätavalla "toistin" tietoisesti tämän virheen kun löysin baarista miehen, jonka kanssa päädyin jatkoille. Ja se kokemus mullisti koko ensimmäisen kertani! Kyseinen nuorimies oli todella taitava ja osasi ottaa minutkin huomioon, vaikka olikin nauttinut alkoholia. Tämän kerran jälkeen en enää ajatellut niinkään ensimmäistä kertaani, vaan viimeisintä (asia josta itsekin mainitsit, vaivasi myös minua). Ja kummallista kyllä, uusi kokemus muutti käsitystäni miehistä(vaikka takaiskujakin on sattunut) sekä nosti itsetuntoani jollain kummallisella tavalla. Ehkäpä tälläinen tietynlainen "virheen toistaminen" on ihan suotavaa, tietyissä rajoissa?

Vierailija

Toi on monelle tuttu juttu ! Tosi usein ajattelee vain et " Pakko päästä eroon neitsyydestä! Ihan sama kenelle! " , tai jotain sinne päin :D Itsekkään en ihaile ekaa kertaani.. enkä halua muistella sitä ollenkaan ! Se oli täys katastrofi eikä yhtään kiva ! :D Jälkeenpäin olen toivonut että olisin menettänyt neitsyyteni ekalle poikaystävälleni ! Se olisi merkinnyt minulle paljon! Mutta mennyt on mennyttä.. en voi sanoa muutakun "voivoi" :D
Ekaa kertaa ei kyllä koskaan unohda.. varsinkaan jos se on ihan kauhee :D Annan vaan sen neuvon että PAREMPAA SEKSIÄ ON AINA LUVASSA, JA MENNEIDEN KANSSA ON OPITTAVA ELÄMÄÄN ! :)

Tsemppiä !

Vierailija

ite olin räkäkännissä ekalla kerrallani.
Aamulla heräsin virolaisen raksamiehen vierestä :D

Huumorilla olen tähänkin asti kuitannut koko jutun, mitäpä tuota murehtimaan kun asiaa on hiukan myöhäistä muuttaa.

Vierailija

Kaikki katuu elämänsä aikana jotain, mutta muista aina se, että älä kadu mitä teit vaan mitä JÄTIT tekemättä.

Itsekkään en voi sanoa, että eka kerta olis ollut jotenki unelmien ensimmäinen kerta, poikaystvänä kanssa ja ei humalassa. Eli siis kännissä olin vähän ja kaverin..taino säädön kanssa se tehtiin. Mutta, en toisaalta kyllä kadu ekaa kertaani silti ollenkaan. Tunsimme aika hyvin ja olemme vieläkin yhteyksissä, ja olin silloin ehkä hieman ihastunut häneen, vaikka jos jotain vakavempaa hakisin, en harrastaisi seksiä sellaisen kanssa heti, välttämättä. Vaikka olimme nähneent muutaman kerran, kun menin heille ja harrastimme seksiä. No koska olen nuori ja olin valmis seksiin ja en seurustellut, mitä sitten voi tehdä. Odottaa toivottomana, että joku ''se oikea'' löytyisi ja pääsis harrastamaan seksiä? Varsinkaan kun en jotenkin ollut valmis vielä sitoutumaan, vaan pitämään hauskaa jne. Nyt kun neitsyyden menettämisestä on kulunut jokin melkein vuosi ja on tullu pidettyä hauskaa ihan tarpeeksi, niin tunnen olevani valmis seurustelemaankin ja nauttimaan heti seksistä. Musta seurusteluun tai seksiin ei ole koskaan kiire, mut jos tuntee itse olevansa valmis mihin tahansa niin on sitten! ;)

Ja on mulla tullut muulloinkin, tai no kerran ensimmäisen kerran jälkeen katumus, että miks nyt piti tämän henkilön kanssa jnejne.. Mutta yritin vain unohtaa sen ja ajatella, että elämässä on paljon paljon pahempiakin asioista, turha jäädä murehtimaan vaan nauttia siitä mitä on, ja että on terve. :-)

Vierailija

Tällä sama juttu, kaduttaa. Olin aikas kännissä, en muista oikestaan mitään.. En ollut kuulemma meinannut pysyä edes pystyssä.. Kyseisen jätkän kanssa mulla oli aiemmin ollut "juttua" muutaman kuukauden, mutta sitten päädyttiin samoihin bileisiin pari kuukautta eroamisemme jälkeen, ja siellä se sitten jotenkin vaan tapahtui.. Äksönistä on myös kuvia jossa ei jää epäselväksi mitä teemme..! Kaduttaa, en edes muista mitään.. Pieniä pätkiä sieltä täältä.. Ja kaikki bileissä olleet tiesivät asiasta, sillä joku oli esim. löytänyt pikkuhousuni jotka olin unohtanut laittaa takaisin jalkaan jne jne.. Ja se jätkä ei ollut edes sen arvoinen.. Hän oli lähes selvä kun taas minä ympärikännissä.. Eli minua tavallaan hyväksikäytettiin..

Tapahtuneen jälkeen en ole kyseisen jätkän kanssa toistaiseksi puhunut, mutta siitä on nyt vasta ihan vähän aikaa.. Ja en tiedä mitä ihmettä olen oikeen tehnyt sen jätkän kanssa kun vieläkin sattuu pillu ja ihan alaalavatsa..? Huhhuh sanon minä.. Ei sen pitäny ihan tuolla tavalla mennä!

Vierailija

Mikä siinä sitten oli niin kamalaa, että karvat nostattaa pystyyn? Itse harrastin myös ensimmäisen kerran seksiä humalapäissäni, eikä kokemus ollut todellakaan miellyttävä. Kipua en kokenut, mutta miehellä oli hieman ongelmia :D
Kuitenkin minua on ainakin painostettu tekemään sellaisia asioita sängyssä, joihin en olisi ollut valmis ja ne kyllä ahdistaa edelleen. Itse pidän tärkeänä sitä, että saan läpikäytyä niitä itseni kanssa ja uuden kumppanin kanssa ennen kuin minkäänlaista seksiä harrastamme. Silloin mieskin tietää mitä ei tee tai pyydä.
Puhuminen yleensä auttaa eli jos sinulla on hyviä ystäviä, joille voit puhua aiheesta niin: PUHU. Vaikka seksistä ei jonkun tyhmän normiston takia saisi puhua negatiivis sävytteisesti, niin jos ahdistaa niin silloin pitää puhua.

aloha
Seuraa 
Liittynyt21.2.2012

Minulla on samasta asiasta kokemusta ja alkoholilla oli myös osuutta asiaan. Oikeastaan kyseessä oli hyväksikäyttö koska olin aivan umpikännissä ja se ihminen oli myös sellainen jonka kanssa en olisi halunnut sen tapahtuvan. Koko elämä meni hetkeksi sekasisin sen asian takia. Halusin vain unohtaa ja ajattelin että sillä se helpottaa kun menen sänkyyn jonkun muun kanssa, ja niin teinkin eikä se olo yhtään helpottanut. Oli tosi halpa olo itsestä ja olin sen saman tyypin kanssa sängyssä kahdesti. Ei jäänyt siitäkään kovin hyvät muistot. Teet sen sitten kun löydät sen oikean pojan. Mullakin olo helpotti sitten kun sen teki semmosen kanssa josta välitti. Vieläkin saattaa tulla tosi ällöttävä olo jne. Kun edes ajattelee niitä ensimmäisiä kertoja mutta ei enää samalla tavalla. Kyllä se siitä helpottaa usko pois :) Mutta muista että se olo ei sillä ainakaan helpotu että menet sänkyyn jonkun muun kanssa, varsinkaan jos teet sen taas silloin kun olet juonut. Hyvin vahava kokemus löytyy!

Vierailija

mullakin se ensimmäinen kerta oli samankaltainen ku sulla ja olin silloon vielä 14 ja kännissä eikä edes käytetty kumia, onneks en tullu raskaaks. itelläki se paino mieltä kauvan aikaa mut sit tapasin yhen jätkän joka sai mut unohtaan sen ekan kerran ja suaki ehkä auttais jos se suraava kerta olis jonku sellasen kans josta sä välität :)

Vierailija

Eka kerta ei todellakaan aina onnistu, eikä se kenen kanssa sen tekee välttämättä ole se toivottu. Mutta ei TODELLAKAAN kannata kiirehtiä siihen seuraavaan kertaan! Ethän halua että jokainen seksikokemuksesi on epäonnistunut? Odota että löydät jonkun kivan miehen keneen pystyt luottamaan. Vain sillä tavalla pystyt menemään eteenpäin ja myöhemmin ehkä jopa nauraa ensimmäiselle kerralle:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat