Kavereita pk-seudulta :)

Vierailija

Heipahdus!

Olen vastikään Helsinkiin muuttanut 23-vuotias tyttönen ja kaipailisin seuraa vapaa-ajanviettoon! Opiskelen hoitoalalla, ja asun avoliitossa. Olisi mukavaa, mikäli olisit about saman ikäinen ja tykkäisit esim. shoppailla, kahvitella, baareilla ym. mitä ikinä keksittäisiinkään :) Myös kaveriporukat olisivat enemmän kuin tervetulleita!

Sydäntäni lähellä ovat esim. pukeutuminen, matkustelu, blogit, opiskelu, lapset, sisustaminen ja hyvä ruoka.

En käytä meseä, mutta facebook ja sähköposti ovat ahkerassa käytössä. Myös tähän alle voit ottaa yhteyttä, mutta täällä foorumilla en käy niin kovin säännöllisesti...

Mikäli kiinnostuit ja intressit kohtaavat edes suurin piirtein, niin otahan yhteyttä! :)

lasalmihe@gmail.com

Kommentit (1)

Vierailija

Heissan :) Olen 21-vuotias tyttönen Helsingistä ja uudet tuttavuudet eivät olisi itsellekään pahaksi vaikkakin olen asustanut Helsingissä jo kolmisen vuotta :) Asun itsekin avoliitossa ja opiskelen liiketaloutta englannin kielellä, tykkään shoppailla, kahvitella, käydä tanssimassa ja viettää tyttöjen iltoja yms :)

Kuulostat suht samanhenkiseltä, joten tutustuisin mielelläni paremminkin :)
Löydät mut Facebookista nimellä Suvi Anttonen tai mailista suvi.anttonen@metropolia.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat