Farkkuasu

Vierailija

Mistähän ostetuissa tai minkähän merkkisissä farkuissa on nykyään ns. paras kangas,eli joka mahdollisimman vähän venyy käytössä.Minulle muuten sopii joustamattomat tai joissa on jonkun verran joustoa.Muistelen joskus olleen Mic Macilla luja materaali.Itse värinä tykkään eniten jos farkut on ihan siniset tai mustat.Kokoni on 168cm,58kg ja lantio vähän yli 90cm (94 farkkujen päältä),eli en ole lihava mutta lantioltani en ihan hoikeimpiakaan.Joskus minua on kiusattu että olen "kinkkumainen",mutta ystäväni sanovat sopivan ihan mallin mittoihin.Minullekin monet farkut ovat vähän löysät lantiolta.Tilasin Mic Macin verkkokaupasta 100%:lla puuvilla olevia farkkuja 30 lahkeella,saa nähdä miten sopii vai joutuuko yrittämään vaihtamaan johonkin joustaviin.Vähän ihan jännittää mitenkähän ne passaavat,koska en ole pitkään aikaan edes sovittanut joustamattomia farkkuja kun ne pitäisiolla vielä tiukat.Minä ainakin tykkään housuista jotka on tiukat,mutta tietysti täytyyhän sitä tilanteen mukaan pystyä liikkumaan.Siksi omistan samoja vaaatteita vähän eri kokoja,saatan niitä sitten vaihtaa kesken päivänkin.Vapaa aikanakin pidän usein tiukkoja bootcut tai pillifarkkuja.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat