Virtsaputkentulehduksesta

Vierailija

Elikkääs mulle on tullut tiheentynyt tarve käydä vessassa. No menin sitte näytteisiin ja kummatkin tulokset oli negatiivisia :oooo johtuuko siitä että olin vain 2 tuntia virtsaamatta ennen testiä...? labrassa sanottiin että 2 riittänee... Nooh nyt virtsaamisen tarve on hieman hellittänyt mutta silti pitää käydä n. tunnin välein vessassa. Kun viimeisen kerran soitin labraan niin siellä sanottiin että saattoi vaikuttaa se, että minulla oli ovulaatio (laskujen mukaan) sinä päivänä kun virtsaamisen tarve yltyi... eli siis tämä kaikki tulisi vaan ovulaatio oireista? netissä luki ettei ovulaatio oireisiin liity suuri virtsaamisen tarve... apuaaaaaaaa mikä mulla on?? raskaustestiä en vielä voi tehdä koska minulla oli kuukautiset viimekuun 20 pv

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on ollut monta kertaa toi tulehdus, mutta aina pelkkä tiheentynyt vessassakäynti ei oo merkki tulehduksesta, mullaki välil tuntui että taas pitää mennä vessaan, mutta sitte se meni ohi, enkä käynyt edes testeissä. Yleensä jos on oikeen vahva tulehdus, niin sen kyllä huomaa, ja vertakin voi tulla mukana. Suosittelen juomaan paljon vettä, se auttaa puhdistamaan virtsatiet, ja sen takia varmaan joudutkin käymään useasti vessassa, koska virtsa yrittää puhdistaa sitä pöpöä, jos siellä sellanen on.. Toivottavasti oli apua.. tsemppiä :)

Vierailija

Juu samaa mieltä edellisen kans! Ei pelkkä tihentyny virtsaamisen tarve oo välttämättä oire tulehduksesta. Ku itellä on tulehdus, virtsaaminen sattuu kamalasti ja vertakin saattaa tulla. Oireet on kuitenki hyvin yksilöllisiä riippuen bakteerista, joka sen aiheuttaa. Ja kannattaa tosiaan yrittää pidättää se 4 tuntia ennen näytteen ottoa, vaikka se oiski vaikeaa. Itellä on ollu pari kertaa tulehdus, mutta se ei oo näkyny testisä, koska en oo ollu virtsaamatta tarpeeks kauan aikaa. Sitte joutunu vaan käydä seuraavana päivänä uudestaan, ku kivut on ollu sen verran kovat. Mutta toivottavasti syy tuohon selviää, oli aiheuttaja mikä tahansa! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat