kaveriko vain?

Vierailija

tutustuin kesällä töissä yhteen perttiin (nimi muutettu) ja ei olla oltu puoleen vuoteen yhteydessä. pistän kuitenkin ennen joulua facebook viestin ja aletaan jutella enemmän. jutellaan melkei joka päivä ja jotai íha randomii. ihasruin häneen vahvasti jo kesällä, mutta silloin hän seurusteli joten olin hiljaa. hän on jo eronnut, mutta olen silti hiljaa. aikaisemmat ihastumiset ovat olleet ihastumista ihastumisen tunteeseen mutta nyt jokin on erilaista.
en vain uskalla sanoa mitään jotta en menetä ystävyyttä. viesteistä voi kyllä päätellä jotain vihjailua enemmästä kuin ystävyydestä mutta jos kysyn jotain esim. miksi hän juttelee kanssani (ikäero on kummiski 3 vuotta ja asutaan eri paikkakunnilla) hän vastaa että tilanne on sekava ja ei tiedä mitä tekee seuraavaksi. olen todella hämmentynyt..

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla on vähän samanlainen tilanne yhen pojan kanssa. Töiden kautta tutustuttiin ja vasta noin puolen vuoden jälkeen, kun ei oltu enää samassa työpaikassa, facebookissa alettiin juttelemaan aina silloin tällöin. Jossain vaiheessa poika puhu jotain et olis kiva nähdä joskus, mut ei koskaan sen tarkemmin kysynyt haluisinko joku päivä nähdä häntä..
En ole viitsinyt/uskaltanut kysyä, että jutellaanko me ihan vain kavereina vai onko ilmassa jotain muutakin. Pelkään, että pilaan kaiken.

En nyt osaa neuvoa sua ollenkaan, mutta ymmärrän oikein hyvin tilanteesi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat