Olen menossa meikkaukseen Pitäiskö mun mennä sinne ilman meikkiä vai haittaako jos on?

Vierailija

Kun olisi muutakin tekemistä tona päivänä ennen tota meikkausta enkä haluaisi olla ilman meikkiä ja unohdin kysyä tota asiaa, että pitäisikö sinne tulla ilman meikkiä.

Kommentit (8)

Vierailija

Ainahan voit ottaa meikinpostoaineen mukaan?
Ei ole ihan sama asia, mutta jos mulla on ollut esim kasvohoito tai ripsienpidennysten laitto niin yleensä olen meikannut päiväksi, mutta ottanut meikit sitten paikan päällä pois.

Vierailija

Mee ilman, sillä se helpottaa meikkaajan työtä! Jotkut jopa velottavat meikinpoistosta 5-10€ enemmän. EI meikkaukseen ole mitään järkeä mennä, jos naama on jo pakkelissa valmiiksi!

Vierailija

ja siihenhän kuolee jos on päivän ilman meikkiä ? herätkää lapset nyt tähän päivään. jos ei kykene olemaan ilman meikkiä ni voi mennä johonki itsetunnon kohotuskurssille. :))

Vierailija

Mene meikillä! Ja mielellään vielä sellanen mikä on eniten "sinua". Meikinpoisto menee niin rutiinilla ja kuitenkin iho putsattava että ei siinä ensinnäkään pahemmin työtä helpota ja hei, siitä työstä sen palkan saa.
Itse asiassa kun menet omantyylisessä meikissä niin meikkaaja pääsee nopeemmin samalle aaltopituudelle siun tyylistä ja mikä meikissä "on pielessä" ja sitä kautta helpotat koko hommaa omalta ja meikkaajan kannalta.

Itse tein samoja hommia ennen opiskeluihin palaamista ja todellakin suosittelen että meikillä! Tulipa pitkä tarina, mutta joo. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat