ongelmajalat

Vierailija

Haluisin kuulla vinkkejä tämmöseen ongelmaan. Eli mulla on omasta mielestä ihan ookoo muodot, en oo liian läski mut en myöskään mikään hoikka! Ongelmana on se et mulla on tosi lyhyet jalat mun pituuteen nähden. Tää aiheuttaa suunnattomia hankaluuksia sopivien farkkujen löytämisessä. Farkut jotka ois mulle vyötäröstä sopivat, on sääristä ja reisistä liian löysät(ja melkein poikkeukseta liian pitkät), joten niiden pitäs olla aina vyötäröltä liian tiukat(mikä saa olon tuntumaan epämukavalta). Oisko kellään sanoa jotain merkkejä tai kauppoja jotka ois tarkotettu meille lyhytjalkasille? Niitä kun on niin vaikea löytää. Alan kohta menettää toivoni kaikkien farkkujen suhteen.

Kommentit (4)

Vierailija

En tiedä onko tästä mitään apua mutta muutama lyhyempi kaveri ostaa farkut aina jc:stä koska siellä on ilmainen lyhennyspalvelu eikä tarvitse miettiä onko farkut liian pitkät. Ja itsekin tykkään ostaa sieltä farkkuni kun siellä on niiin paljon eri vaihtoehtoja ja melkein kaikki myyjät ovat todella avuliaita.

Mutta en sitten tiedä löytyykö sieltä ratkaisu siihen että housut on liian löysät sääristä ja reisistä.

Vierailija

Itse olen mittoja 168cm,58kg ja lantio vähän yli 90cm.Olen löytänyt aika sopivia farkkuja ellokselta,mutta en tiedä miten ne käyttäytyvät käytössä.Äskettäin tilasin Mic Macin verkkokaupasta joustamattomia farkkuja jotka ovat vielä arvoitus,niin kuin tilaamalla melkein aina.

Vierailija

Ostapa kuule JC:stä Levi'sin CurveID farkut, niitä löytyy kolmelle eri lantiomallille ja jc:stä saa sitten lyhennyksen siihen lisäksi. Ja samoja farkkuja löytyy muunmuassa Kekäleestä ja Haloselta joskus ainakin löytynyt. Hintaa tulee reilu 100 e, mutta ovat sen arvoisia. Ja niissä siis pointti että ovat sopivia vyötäröltä, lantiosta, reisistä ja sääristä. Ja jos ei muuten niin nyt oli tullut uusi liike helsinkiin muistaakseni, missä farkut tehdään mittatilauksena reilulla sadalla eurolla. keho skannataan ja sen mukaan tehään farkut ja ite saat valita värin, mallin yms.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat