Kavereita Tampereen suunnalta :)

Vierailija

Ois kiva saada pieni kaveriporukka kokoon / kavereita, joiden kanssa vois viettää vapaa-aikaa. (:
Käydä leffassa, kahvilla, shoppailemassa, bilettämässä, viettää tyttöjeniltaa jne.

Saa laittaa sähköpostia tai laittaa oman sähköpostin tänne.
eevi_@hotmail.fi

Kommentit (10)

Vierailija

Täällä 19v tyttö Tampereen keskustan tuntumasta. Mulla ei ole yhden yhtä kaveria Tampereelta, enkä tunne täältä ketään. Muutin tänne kesällä asumaan.

Olen huumorintajuinen ja rento tyyppi.

Jos joku vaikka uutta kaveria, kirjoitelkoon tremmaz@hotmail.com

Vierailija

Täällä olis kans yks 19-vuotias nuori nainen Tampereen keskustan tuntumasta :) elokuusta lähtien oon asunu tampereella ja kavereita ei vielä oo niin hirveesti kertyny, joten olis kiva laajentaa tuttavapiiriä myös täällä suunnassa :)

Vierailija

moi oon itse 20 tyttö tampereelta, on tullut asuttua jo 2,5 vuotta,kavereita on löytynyt mutta sit ei kuitenkaan välillä löydy yhtään kaveria shoppailemaan ja leffoissa käyntii ja jne :)voisin tässä lähiaikoina keksiä jotain juttua itsestäni tonne e-mailii tai jos kiinostaa niin saa pyytää fb kaveriksi ida pastila (tuskin tästä nyt kauheesti on harmia että KAIKKI näkee mun koko nimen :D )

Vierailija

Täällä ois kans pari tyttöö jotka on juuri muuttanut tampereelle ! :) olis kiva tutustuu ihmisiin, kavereitahan ei koskaan voi olla liikaa ! ja täällä niitä tuntuu olevan aika vähän näin aluks.. Ollaan mukavia tyttöjä, 20vuotiaita ja seikkailunhalusia :) Jos löytyy halukkaita vaikka johki yhteiseen kivaan tekemiseen niin ilmotelkaa täällä :)

Vierailija

Hei!jose_26031994@hotmail.com

Täällä on kans yksi lisää joka haluaisi uusia ystäviä. Olen itse muuttanut Tampereelle reilu vuosi sitten, eikä niin huimasti niitä kavereita ole saanut. :)Olen 17v tyttö(maaliskuussa 18v)keskustan tuntumasta. Opiskelen lähihoitajaksi ja olen sosiaalinen ja huumorintajuinen. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat