Seksiasentoja ylipainoiselle?

Vierailija

Minulla ja miesystävälläni on hyvin rajalliset asennot sänkypuuhissa, koska olen reilusti ylipainoinen, 162cm ja 94kg ja mieheni on taasen ihannepainossa. Asennot on rajoittunut vain kahteen, eli takaapäin ja lähetyssaarnaajaan. Asia harmittaa molempia, minua tosin enemmän koska haluisin kokeilla kaikenlaisia asentoja. Seisten ei onnistu koska on pituuseroa, jos olisin päällä niin painan liikaa että hänellä olisi tukalaa, enkä jaksa kovinkaan hyvin kannatella itseäni..(kokeiltu on) Kylkiasento voisi toimia varmaan paremmin parisängyssä, mutta hänelle sekin on ollut hankalaa hyvin paksujen reisieni takia.
Onko muita joilla on samaa ongelmaa? Eikö tosiaan voi ylipainoin takia olla muissakin asennoissa, jossa en paina ja joissa miehen ei tarvitse nostella/kannatella minua?

Kommentit (7)

Vierailija

Itse painoin vielä kuukausi sitten 90kg ja poikaystäväni oli timmissä kunnossa, eikä minun paino ja kroppa estänyt kokeilemasta muita asentoja. Ihan hyvit voit hypätä miesystäväsi päälle, ei se siitä rikki mene ;p Ja jos sänky ei leveys suunnassa tai muuten riitä, ni sitten lattialle :p kyllä se seksi sielläkin onnistuu :D Seksiä voi harrastaa noissa kahdessakin asennossa monella eri tavalla. Ja muita sentoja kannattaa vaan rohkeasti kokeilla, eihän se muulla selviä :p

Vierailija

Itselläni oli samanlaisia ongelmia.. Koira-asento toimi oivasti! Nyt olen viime vuoden aikana pudottanut 15 kiloa ja kaikki onnistuu! (Keventäjät.fi)

Vierailija

Kokeilkaa vaikka sillee että olet mahallasi :) Ihan miellyttävä asento. Ja laittakaa vaikka tyynyjä lantion alle. Seksin suhteen vain mielikuvitus on rajana!

Vierailija

Olen jutellut kyseisestä asiasta ystävieni kanssa, jotka ovat ylipainoisia. Osa reilusti sinua painavampia. Heillä ei ole ollut mitään muuta ongelmaa asentojen kanssa paitsi se, miltä he ajattelevat näyttävänsä missäkin asennossa. Yhdellä on hyvin hoikka poikaystävä, joka kuitenkin kovasti nauttii siitä, että tyttö on päällä. Eikä hän ole tytön alle litistynyt tai murskaantunut. Eli kannattaa sitäkin koittaa. Takaapäin-, mies päällä-, kyljellään-asentojakin on monia eri variaatioita, joista kokeilemalla löytyy omat suosikit. Tai vaikka silleen, että istut sopivan korkuisella, tukevalla pöydälla ja mies on jalkojesi välissä...Ei kannata painon antaa liikaa rajoittaa :)

Vierailija

Ok. Mieheni vaan sanoi että kun viimeksi kokeilimme ratsastusasentoa, niin siitä ei tullut oikein mitään jos itse vain yritin liikkua, eikä se paljoa edes tuntunut hänellä :/ Sitten hänenkin piti liikkua ja se oli aika raskasta liikutella minua ja tuli kuulemma kauhean kuumakin.. Ei se voi kyllä näin vaikeeta olla :(

Vierailija

Ja se kyljellään- asento ei muka myöskään viimeksi toiminut :/ Koska olen siinä jotenkin häntä ylempänä paksujen reisieni takia ja myös se on jotenkin syvemmällä ettei hän ulottunut sinne kunnolla >:/ jotain sellaista hän viimeksi väitti.

Vierailija

Mun mies tykkää sellaisesta asennosta, jossa olen päällä selkä häneen päin: tykkää kuulemma näkymistä ja asento tuntuu peniksessä hyvältä. Otan tukea käsillä siitä alueesta patjaa/mattoa/sohvaa tms., joka jää miehen levitettyjen jalkojen väliin tai sitten tukeudun omiin reisiini tai lantiooni, joten painokuormitustakaan ei toiselle osapuolelle juuri tule. Siitäkin voi varioida, onko pystyssä vai taivuttaako itseään eteenpän ja minkä verran. Eri variaatioissa stimulaatio osuu kummallakin osapuolella eri kohtaan, joten kannattaa vaihdella ja tunnustella, mikä asento kummastakin tuntuu miellyttävimmältä.

Myös ns. meritähti on hyvä asento, jossa ei isompi koko haittaa. Mies päällä asennoista ehdoton suosikkini on "rauhanmerkki", mutta siinä tarvitaan miehen vehkeeltä jonkin verran pituutta, että yltää kunnolla sisälle asti, eikä luiskahda jatkuvasti ulos.

Ehkä miehesi voisi itsekin ottaa selvää eri asennoista, jos hän on niin ronkeli niiden suhteen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat