Entä, jos en enään kelpaakaan?

Vierailija

Elikkä kaipaisin kokemuksia, jos täällä on samanlaisen kohtalon kokeneita keskustelijoita.

Ex:ni jälkeen mulla on ollut fiilis, että en halua ketään muuta enään tai löydä yhtä hyvää miestä koskaan. Ei, en ole enään hänessä kiinni, sillä hänellä on jo uusi elämä, tyttöystävä etc.. ja en itse tunne häntä kohtaan mitään nykyään.

Tietysti olen deittaillut eron jälkeen miehiä, mutta muutamien treffien jälkeen tulee pakit tai viesti "ollaan vain kavereita, löysin parempaa". Joten vähän ihmetyttää, että mitä mun selkäni takana tapahtuu?

Eromme ei ollut mikään maailman rauhallisin. Riitelemme paljon ja ex puhui musta ympäri kaupunkia p*skaa, tuli sitä itsekin heitettyä toisen niskaan. Ainoa vain, että hän on "suositumpi" kaupungissa, jossa asumme ja kaikki luulevat hänen tarinoitaan tosiksi ja minun juttuja valheiksi.

On vähän sellainen olo, että voisin lähteä nunnaluostariin!

Kommentit (2)

Vierailija

Inhottavaa :/ mulla ei ittelläni oo mitään tollasta ollu mutta kerran kuulin yheltä viisaalta mieheltä, että järkevät ihmiset kyllä erottaa paskanpuhujan ja totuudenpuhujan. Niin luulisin, että ainakin sut tuntevat ihmiset ymmärtää ja tietää sen asian oikeen laidan. Eipä tästä järin suurta apua varmaankaan ollu mutta kirjotin nyt kuitenkin :)

Vierailija

Omasta erostani on yli puoli vuotta. Ero oli aluksi sopuisa, joka muuttui lopulta toisen osapuolen osalta todella likaiseksi! Siinä itsetunto laski nollaan, jopa miinukselle! Itse en kaipaa tuollaista miestä, joka valehtelee ja käyttäytyy kuin sika.

Itse en ole deittailut ketään, jotain pientä säätöä vain ollut. Mutta eron jälkeen päätin, että miehet saa jäädä nyt pitkäksi aikaa. Kyllä se sitte jostain omalle kohdalle kolahtaa, jos niin on tarkotettu. Ehkä eniten ahdistaa se, että kaverit on koko ajan ettimäs mulle poikaystävää, koska entiseni löysi uuden heti eron jälkeen.

Nyt olen nauttinut vain sinkkuudesta, viettänyt aikaa kavereiden kanssa. Saa olla rauhassa ettei kukaan valita koko aikaa jostain pienestä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat