Ristiriitainen mies

Vierailija

Elikkäs minulla täällä vähän kinkkisempi tapaus.

Muutin n.7kk sitten Saksaan, ihan vain työn ja kokemusten takia. Melkein 4kk sitten tapasin ystävieni kautta yhden miehen. Välillämme alkoi heti lämmetä.

Tällä kyseisellä miehellä on naisystävä New York:issa suorittamassa loppuun opiskelujaan. Kun suhteemme alkoi kehittyä, mies puhui naisystävästään ja antoi kuvan, että heillä olisi avoin suhde(minulle on kuitenkin selvinnyt, ettei naisella ole harmaintakaan aavistusta miehen teoista). Aluksi mies lupasi vannomaan, että tämä "suhde(liekin seksisuhde) pysyy meidän välisenä, eikä johda vakavempaan". Tämä sopi minulle, sillä ei minulla ollut muutakaan menoa iltaisin ja olin sinut tunteideni kanssa.

Mies kuitenkin alkoi heittelemään kohteliaisuuksia. Kun en ollut hänen luonaan yötä hän kertoi ikäväänsä yms..Tämä mies joutui asunnottomaksi ja tietenkin kaverina lupasin paikan meiltä. En tietenkään olisi uskonut, että hän haluaa muutta kanssani yhteen, varsinkin kun tarjolla olisi ollut asunto miesten kesken. Nyt lähes 4kk tapailun jälkeen, mies on kertonut minulle rakastavansa minua , mutta välillä käytös on erittäin kylmää. Ei ole kuulemma RAKASTUNUT (eikä rakastunut naisystäväänsäkään).

Tykkään viettää aikaa tämä miehen kanssa, mutta lepertelyllään hän on saanut minulle tunteita kehittymään, mikä kai on luonnollista?

Kuitenkin, jos yritän puhua jotain tilanteesta ja hänen naisystävästään, vetoaa hän aina siihen, ettei meillä ole parisuhdetta, ja teimme diilin ALUSSA. Tuntuu kuitenkin epäreilulta,että hän vetoaa noihin asioihin, varsinki kun hän on puheillaan saanut minut ihastumaan. Meinasin jo lopettaa tämän suhteen, mutta hän lupasi lopettaa"
lepertelemisen", kuitenkin vasta tämän jälkeen hän on kertonut rakastavansa minua.

Ja vaikka suhde on SALAISUUS, ei hän kainostele minulle flirttailua tiettyjen ihmisten kanssa. Hän on sanonut, ettei voi myöskään jättää naisystäväänsä, koska se on liian "difficult". Kerran hän sanoi jättävänsä naisensa, mutta päätyi siihen, että haluaa lopettaa tämän suhteen,,, No ei hän ole mitään lopettanut! Hän on sanonut, ettei hänen 1.suhde ole rakkaussuhde. Olen saanut kuvan, ettei hän voi jättää naistaan tottumussyistä, he ovat olleet yhdessa 4vuotta. Itse ole aivan sekaisin miehen ristiriitaisen käytöksen vuoksi. Tunnen erittäin huonoa omatuntoa, koska tunnen syvää empatiaa 1.naista kohtaan.
Miten minun tulisia toimia?Haluan kuitenkin vakavemman suhteen tähän mieheen? Help

Kommentit (2)

Vierailija

Laita hänet valitsemaan.

Miehen käytös on tällä hetkellä hyvin epäkypsää ja törkeää sekä sinua että toista naista kohtaan.

Vierailija

En usko, että hän itsekään tietää mitä haluaa. Tätä mieltä ovat myös läheiseni täällä, jotka näkevät tilanteen. Hän sanoo aina,että voin lopettaa tämän suhteen heti kun haluan, mutta hänestä itsestään ei ole jättämään tätä. Välillä tuntuu, että elättelen turhaan toivoa, hän on sanonut myös että valitsee naisensa. Mutta toisaalta, miksi hän haluaa olla kanssani nyt? Perheeni kävi täällä ja hän vietti todella paljon aikaa heidän kanssaan. Hän on sanonut, että voisi tulla Suomeen kanssani tekemään omat kouluasiansa loppuun. Hän menee aivan tolaltaan kun pitäisi puhua hänen 1-naisestaan. Hänen naisensa tulee tänne parin kuukauden päästä. Pelkään, että aikani loppuu. Miten minun tulisi toimia, jotta omat mahikseni parantuisivat`? Pitäisikö minun ottaa etäisyyttä ja katsoa hänen reaktio? On kuitenkin niin vaikeaa kieltäytyä pitämänsä miehen läheisyydestä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat