Pelkään koko ajan olevani raskaana

Vierailija

Pelkään koko ajan olevani raskaana. Kun harrastin viime kerran seksiä, käytin kortsua ja otin vielä varmuuden vuoksi jälkiehkäisypillerin alle 72 tunnin kuluessa. Viikko jälkiehkäisyn jälkeen minulla alkoivat menkat. Tein kuitenkin kaksi kertaa raskaustestin tapahtuneen jälkeen ja molemmat olivat negatiivisia. Kuukautiset ovat tulleet tapahtuneen jälkeen jo kahdesti ja edelleen pelkään olevani raskaana! Tämä ei voi olla normaalia!

Kommentit (3)

Vierailija

Okei, no nyt on jo outoa.. Yleensä se korstu estää ellei mee rikki yms. mutta jos otit jo jep=jälkiehkäsypillerin ja menkatkin on tullut niin. Ei olisi tarve tehdä raskaus testejä. ehkä sun pitäisi hakea vaikkapa e-pillerit ne antaa 99,9% ettei tule raskaaksi ja siihen päälle vielä kondoomi niin et varmasti tule raskaaksi. Tuntuu että olet vain luulotautinen, luulet kaikkea ja kuumottelet itseäsi vaikka et ole raskaana. eikö se nyt olisi jo selvää kahden negatiivisen testinkin jälkeen:D ehkä voisit mennä puhumaan lääkärin kanssa luulotaudistasi..:D

Vierailija

Mul on vähän sama juttu. Mut en ehkä oo ihan noin hysteerinen :-D
Joka kerran jälkeen kun oon harrastanut seksiä, kondomin kanssa vielä ja katsottu sen jälkeen ettei oo menny kortsu rikki, vaik voisinha mä silti olla raskaana, mutta kuitenkin pelkään raskautta ihan sikana! Sit vasta kun menkat on alkanut voin jo rauhottua.. Mutta välillä vaikka on menkatkin pelkään silti, en tajua miksi. Nyt oon jo vähän saanut sitä pois mielestä, et kun seksii on harrastanu, ni en jaksa miettii oonko raskaana vai en! Turhaa stressiä. Kyl jokane joka seksiä harrastaa oli ehkäsy tai ei, pitäs varautua siihen et raskaaksi siitä voi tulla. Ite oon vasta niin nuori, etten lasta halua. Abortti kammottava ajatus, mut oikee vaihtoehto mulle. En haluis olla nuori äiti, jos äiti ollenkaan. :o Ite oon ajatellu ottaa e-pillerit sen takia, että vaikka on seurustele niin kun seksiä harrastais ois kaks ehkäsyä. Kortsu ja e-pillerit, ni ei pelottas nii paljoo joka kerta et onkoha se kortsu menny rikki ja et olis raskaana. :D

Kerran myös joutunut ottaa jälkiehkäsyn, kun harrastin seksiä pojan kanssa ilman kumia. Vaikka hänellä ei ollu kunnon stondista ja ehkä joku 2-3 työntöä, luin hysteerisenä netistä tietoa voiko siitä tulla raskaaksi, ja sitte lopulta päätin ottaa sen pillerin..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat