Pelkkä laastari vai oikeasti tärkeä? mielipiteitä!

Vierailija

Kerron tän nyt lyhyesti. Mulla on ollu n. puolen vuoden ajan säätöä erään jätkän kanssa, joka erosi lähes 4 vuoden ajan kestäneestä suhteestaan alle vuosi sitten. Tää jätkä on usein kertonut miten paljon jo välittää, on ihastunut ja miten olen "oikeasti kolahtanut". Alettiin seurustelemaan uutenavuotena. Mä välitän jätkästä todella ja tiedän, että sekin tarkottaa kaikkea sanomaansa. Kuitenkin, kun hän pitää exänsä kuvia näkyvillä esim. facebookissa, he ovat hyviä kavereita vielä keskenään ja viettävät välillä aikaa yhdessä, niin oloni on hieman varautunut ja vertailen itseäni hänen exäänsä. Ex tyttöystävä on myös hieman vihainen kun kuuli seurustelustamme, sillä hän on vielä kiinni poikaystävässäni. Jätkäni kuitenkin sanoo, että heidän juttunsa ei toiminut kun eivät enään tulleet toimeen, eikä enään ikinä halua mitään häneen kanssaan. Haluaisin luottaa, mutta kuitenkin pelkään ja mietin, voiko hän oikeasti haluta sitoutua minuun kunnolla, vai voiko monen vuoden rakkaus hänen exäänsä olla esteenä meille? Oletteko itse seurustelleet monta vuotta ja eronneet, kuinka kauan eron jälkeen meni, että löysitte uuden rakkaan ja pystyittekö rakastumaan uudelleen?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat