Miksen pääse yli

Vierailija

seurustelin 2vuotta yhden ihana miehen kanssa. suhteemme päättyi kun mies petti minua. Suhteemme päätymisestä on kulunut reilusti yli puolitoista vuotta, mutta ongelmana on se etten enää pysty luottamaan miehiin. Olen treffanut todella ihanien miehien kanssa, mutta kaikki on päättynyt siihen kun tulee aika kun mies odotta vakavempaa suhdetta. Enkä minä pysty sitoutumaan. tarvitsen apua! miten pystyn taas jatkamaan elämääni niin ettei entinen suhteeni vaikuta minun nykyiseen elämään?

Kommentit (5)

Mourula
Seuraa 
Liittynyt4.6.2009

Et sä voi ikinä 110% tietää, mitä uus suhde tuo tullessaan. Luottamus rakennetaan ajan kanssa. Jos löydät ihanan miehen, sun on vaan otettava riski ja luotettava! Kaipaat selvästi uutta rakkautta, mutta sun on pakko luopua jostain saadakses tilalle uutta.

Voimia!

Vierailija

kiitoksia! koitan parhaani mukaan, vaikka tää vaikeeta onki täytyy vain pyristellä itensä irti ja koittaa jatkaa vaan elämää. Vaikeeta tulee varmasti oleen :s mut elämä jatkuu :)

tindee
Seuraa 
Liittynyt18.8.2011

Itse ehkä tuossa tilanteessa, kun juttu rupeaa menemään vakavemmaks, sanoisin asiasta sille toiselle. Uskoisin että jos se mies silloin oikeasti haluaa sinut niin ymmärtää tilanteen, jos se luottamuspula uudessa suhteessa ilmenesi sitten kauheana mustasukkaisuutena tai jotenkin muuten.

Vierailija

Kiitoksia. ehkä se on paras vaihtoehto kertoa suoraa miten asiat on ollut. Pelkään että ongelmaksi voi syntyä se että mies ei halua puhua tai saati kuulla entisistä suhteista

Vierailija

Riippuu siitä millasissa tunnelmissa ootte exäs kanssa eronnu. Jos siinä on jotain epäselvää, joka on sua jäänyt vaivaamaan, nii kehottaisin selvittämään miehen kans välit lopullisesti ja, että tosiaan kyselet asioista, jotka on sua jääny vaivaamaan. Esimerkiks, kun tässä nyt oli kyse siitä pettämisestä, niin, kysy miksi hän päätyi pettämään sua, oliko se sun vika, teitkö sä jotain väärin, vai johtuiko ihan miehestä itsestään? Jos et siis vielä tiedä, tai ole saanut selvää vastausta. Jos vastaus, jonka saat on mieleinen ja järkevä, uskon, et pystyt unohtaa sen pettämisen ja ajatella, et seuraava tuleva poikaystävä on erilainen, pitää vain susta, eikä oo aikeissakaan pettää. Näissä asioissa on vaikee auttaa, ja vaikee päästä yli, mut, kun asiat on selvitetty, nii eiköhän se siitä ajan kanssa helpota. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat