muita facebookittomia?

Vierailija

kaikki joilla ei ole tunnuksia fb:ssä ilmoittautuvat tänne, kertovat onko ollut + jos oli miksi poistui, miksi ei ole nyt, mitä mieltä on koko ilmiöstä ja muuta.

Itsestäni ihan ok sivu, ei vaan yhtään mua varten, jotenkin ahdistavaa saada tietää kaikkea hyödytöntä mitä ei halua & olla kaikkien tavoitettavissa, hrr! Välillä kyllä tuntuu, että sosiaalisesta asemasta huolehtimiseks pitäis olla tuolla ja että "jään jostain paitsi", kun en tiedä mitä kukin puolituttu puuhaa ja tuumailee, ja kun kaikilla lehdillä, radiokanavilla, tuotteilla yms. on omat facebooksivunsa joilla käydä kommentoimassa & tykkäilemässä.

Kommentit (3)

Vierailija

Minulla ei ole facebookia ja ihan hyvin olen pärjännyt.Ei todellakaan huvita että kaikki puoli tutut tietävät asioita minusta tai minä heidän. Kyllä tänä päivänä vielä voi muutenkin olla yhteyksissä kuin vaan jonku facebookin kautta.

Vierailija

En ole, enkä koskaan ollutkaan facebookissa. Nauran niille, joilla facebook on vienyt oikean sosiaallisen elämän juuri tuon "jään jostain paitsi". En itse jaksaisi kytätä joka päivä ja parin sekunnin välein fb:tä odottaen jotain tyyppiä sinne, että voi puhua tämän kanssa tai varmistaa mitä muut on tekemässä ja mitä suunnitelmia. Kaikki ystäväni ja mieheni ovat facebookissa eli minä olen siis ainoa, joka ei ole, mutta en jää mistään paitsi! Minulle kerrotaan asioita, pyydetään juhliin ja lomareissuihin. Ei minua kiinnosta liittyä sinne ja lukea päivästä toiseen turhaa teksiä "Kalle on laittanut tykkäävänsä tästä kuvasta" tai jotain sinne päin. Ilman facebookkia on paljon parempi :)

Vierailija

hei! mullakaan ei oo facebookia, eikö oo koskaa ollu siel profiilia, oon kyl miettiny että pitäskö laittaa ku "kaikilla muillaki on" mutta enpä tiiä... mielummin tapaan livenä ystäviä, ku niin että joku facekaveri kyttää vaan mitä oon tänää tehny ja ketä muita kavereita mun listalla on, eikä sitte ookkaan livenä kaveri ollenkaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat