Inttileski 2012

Vierailija

mooi! :)

Nyt se sitte on meiän vuoro.. Poikakaverini lähtee inttiin nytten tammikuussa Rovaniemelle. En yhtään tykkää tästä mutta pakkohan sen on sinne joskus mennä ja toivotaan et se puolella vuodella selviäisi sieltä :)Olisi mukava tietää kokemuksia tästä asiasta, että ite osais myös suhtautua tähän. :)

Sivut

Kommentit (1083)

Vierailija

Mun mies pääsee nyt perjantaina pois ja on ollut tuolla Rollossa. :) Alkuun se tuntu aika oudolta, kun oli tottunut jo asumaan toisen kanssa ja sitten yhtäkkiä nähtiinkin enää viikonloppuisin. Loppujen lopuks tää puol vuotta on menny musta kuitenki melko kivuttomasti ja ihan hirveetä vauhtia! :) Tsemppiä muillekin uusille leskille!

Vierailija

Mulla sama tilanne edessä! Poikaystävä lähtee ens viikolla, eikä vielä varmaa onko vuoden vai puol. Toivon toki jälkimmäistä:D Outoa, ettei enää voi nähdä sillon kun haluaa, niinkun tähän mennessä on ollu. Ollaan oltu koko seurusteluaika tosi tiiviisti yhdessä.

Vierailija

Joo-o, sama tilanne täälä päin. Se ois enään 6 yötä ja sit sitä ei näykkä muutamaan viikkoon :s Vähän jänskättää kyllä, että miten tästä nyt oikeen selvitäänkään. Ekat kuukaudet voi kyllä olla jotain aivan kauheeta, mutta eiköhän se sitten ala helpottamaan.

Tässä joutuu kyllä parisuhde koetukselle, mutta kyllä mä vaan vankasti uskon siihen että tästä selvitään, tuli mitä tuli.

Itellä vaan päällimäisenä pelkona ja stressinä tuo ikävä. Ku mulle riittää jo se, että ollaan pari päivää erossa. Joskus tuntuu, että seki olis liikaa :o Muutenki kun rakas sattuu olemaan tällä hetkellä se keneen eniten tukeudun ( totta kai !).

Ja meiltä kun kotoa ei hirveen helposti tuonne Vekaranjärvelle lähdetä kultaa moikkaamaan. Ite oon siis -94 ja jätkä -92.

Vierailija

Munkin poikaystävä lähtee Vekaralle!

Oon kyl tyytyväinen, et nyt mulla on omaa aikaa ja rauhaa suorittaa koulu loppuun, mut muuten ajatus tuntuu aika mahdottomalta.. Ja miksi heti alkuun kaksi viikkoa kiinni??!

Mutta, tästä selvitään! :)

Vierailija

Joo samaa mäkin mietin ! 2 viikkoa... Se tulee tuntumaan varmasti ikuisuudelta ! Mut ai hemmetti kun jatkossa voi tulla niitä 3-4 viikon ginessejä... Ne voi tehdä aika tiukkaa :o

Vierailija

Jep.. Mut onneks semmosii ei kai oo paljoo :D ja tutut on sanonu omasta kokemuksestaa et sieltä pääsee melkeenpä kuitenki joka viikonloppu lomille :D ni se tieto on vähä helpottanu.. Uskon kyllä et aika menee sit lopulta aika nopeesti :)

Vierailija

No nii, eihän niitä nyt hirveemmin ole, mut kipeetä se tekee silti kun joutuu kuitenkin olemaan joitakin vkloppuja kiinni siälä. Meiltä kuitenkin sen verran matkaa tuonne vekaralle, että ei sinne ihan noin vaan pääsekkään esim. iltalomille miekkosta tapaamaan, ellei satu olemaan varmaa kyytiä tai sitten omaa autoa.

Musta tuntuu että ikävä tulee olemaan aivan järkky tulevina kahtena viikkona, mut ei hitsi sitten sitä tunnetta kun tietää että tänään on se päivä kun mies tulee lomille. Meikäläisen pumppu heittää ainekin volttia siinä vaiheessa! :D

Vierailija

Totta. Mä oon just aatellu koko ajan, et ehkä toi miehen armeija-aika vahvistaa meitä jollai lailla. Ja ne lomat, niitten uskoo ja varsinkin toivoo olevan sit mitä parhaimpia hetkiä!

Vierailija

mukava kuulla muittenki mielipiteitä! :) ite olen aatellut kans samaa, että se vahvistaa suhdetta ja kumpiki oppii arvostamaan toisia enemmän :) mutta kyllä se silti pahalta tuntuu kun se sinne sitten maanantaina lähtee, mutta pakkohan siitä on selvitä! Ite voi rauhassa keskittyä omaan elämään ja laittaa kaikki asiat kuntoon ja suorittaa koulu loppuun niin eiköhän se aika siinä sitte kulu :) nyt jo oottelen niitä hetkiä ku mies on ollut kiinni ja kun se tulee sitte lomille!! <3

Vierailija

Ite odotan myös just niitä hetkiä ! Sitä tunnetta ku saa rutistaa ja pussata toisen melkein hengiltä ! :) Tuli tässä mieleen, että kun mie hevosihmisenä käyn jonkun verran tuola hevostalli.net:issä niin pistin sitten sinne ' Inttilesket 2012 ' topicin pystyyn, että tulkaa toki myös sinne jutustelemaan, vaikka ette hevosihmisiä välttämättä olekkaan. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=1&i=3988292&t=3988292

Sitte yks hyödyllinen forkka on myös http://www.aamukampa.net/ ja tässä muuten vielä tämmönen topa sieltä missä annetaan vinkkejä meille uusille inttileskille; http://www.aamukampa.net/forum/viewtopic.php?f=56&t=7443

Itselläni on myös blogi, että jos jotain kiinnostaa mitä meikäläisen päässä tällä hetkellä liikkuu, niin käykääpä toki lukemassa; http://mymte.blogspot.com/

Vierailija

Iiiiks ! Maanantai lähenee! Kivaa kun perjantaina on loppiainen eikä tarvii mennä kouluun ni voi vielä viettää pitkän viikonlopun kullan kanssa :) Viikonloppuna leikataan armeijalookki ja pietään "läksijäitset" :D

Ihan outoo aatella, että kohta muru on armeijassa, eikä siihen saa yhteyttä sillon kun haluaa :(

Miten muu porukka on muuten valmistautunu tulevaan "leski" aikaan?

Vierailija

Mie en oikeen oo osannu valmistautua mitenkää :D Viikonloppuakaan ei olla suunniteltu sen kummemmin. Sen tiedän että tuo meinaa baariin lähteä perjantai iltana joten meikä varmaan on sen illan yksinään. onneks aineki to - pe välisen yön saa nukkua murun viekussa <3

Vierailija

Tuon just halusinki kuulla, meinaa en oo itekkää valmistautunu mitenkää! :D ku en oo oikeestaa ees tajunnu vielä sitä lähtöä.. Ja harmittaaki vähä ku tuntuu et se sit tuleeki sillee iha yllättäen, vaikka oon kyllä pitkää tienny et se lähtee.

Mä haluaisin viel kultaa jotenki hemmotella viikonloppuna ennen lähtöä, mut en tiiä vielä miten... :p

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat