poikaystävän 6-vuotias tytär

Vierailija

olen kohta 2½ kk tapaillut/seurustellut ihanan miehen kanssa. ikäeroa meillä on 7 vuotta, mutta ei tuo ole missään vaiheessa haitannut. emme ole oikein missään vaiheessa puhuneet suhteemme tilasta, koska jotenkin molemmista tuntuu ettei sanoja tarvita, emmehän me halua olla kenenkään muun kanssa. luottamus on molemmin puolin suuri. suhdetta ei siis ole vielä "facebook-virallistettu", mutta kaikki ystävämme tietävät meidän olevan yhdessä ja jos joku kysyy, että seurustelenko, vastaan kyllä.

pieni ongelma on kuitenkin miehen 6-vuotias tytär. olen kerran tavannut tämän hurmaavan pikkuneidin suhteen alkupuolella, mutta nyt olen alkanut pelkäämään seuraavaa tapaamista, koska minun ja miehen juttu on tässä välillä ehtinyt vakavoitua aika paljon, enkä tiedä miten tytär suhtautuu minuun. pidän lapsista paljon ja tulen niiden kanssa myös erittäin hyvin toimeen, nuorin pikkusiskoni kun on 2 vuotta vanha.
olisiko neuvoja kuinka edetä tässä asiassa? olenko tytölle kaveri vai? kehtaanko olla miehen luona yötä, kun tytär on siellä käymässä viikonloppuisin, vaikka tytär nukkuu samassa huoneessa? pidän miehestä todella paljon, ja miehen ystävät ovat sanoneet minulle, että olen parasta mitä miehelle on tapahtunut. kaipaisin todella neuvoja lapsi-asian suhteen! :)

Kommentit (2)

Vierailija

En tiedä onko tästä paljon apua mutta... Minulla ei ole kokemusta sinun tilanteestasi, mutta olin itse 9-vuotias kun tapasin isäni uuden naisen joten siltä kannalta voin yrittää auttaa asiassa. Nimittäin silloin aikoinaan meidän tutustuminen ei ollut kovinkaan ruusuista sillä vihasin tätä naista.. Mutta siis tarkoitukseni ei ole pelotella sinua :D

Joten toisin sanoen etene hitaasti. Jos siis et ole pitkään aikaan nähnyt tyttöä niin helppoa olisi nähdä lapsi ehkä jossain kodin ulkopuolella. Mennä esim leffaan tai vastaavaan yhdessä miehen lapsen kanssa? Ja sen jälkeen tavata useammin, lyhyemmissä pätkissä, miehen kotona ja jäädä jossain vaiheessa miehelle yöksi jos homma sujuu hyvin.
Kannattaa käyttäytyä lasta kohtaan samoin kuin käyttäytyisit esimerkiksi kavereidesi tai tuttujesi lapsia kohtaan. Antaa miehen huolehtia ja kantaa vastuun lapsestaan. Eikä tarvitse olla lapsen paras kaveri mutta ei ikinä yrittää ottaa ns. äiti-roolia.

Toivottavasti edes jotain apua oli.

Vierailija

kiitos, tämä kyllä auttoi! olen nimittäin aivan ulkona tästä tilanteesta ja vaikeaa keksiä miten käyttäytyä. kiitos todella paljon :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat