eka kerta vieraan miehen kanssa?

Vierailija

En ole ennen kirjoittanut tällaisille keskustelupalsoille ja tämä on vähän outoa mulle :D Enkä oikein tiedä miten asiani kertoisin tai mistä aloittaisin, mutta yritän parhaani.

En ole kertaakaan seurustellut kenenkään kanssa, eikä se edes ole mulle mikään ongelma. Olen itseasiassa huomannut muutaman vähemmän vakavamman säädön jälkeen, että minua ei edes kiinnosta seurustelu. Ainakaan vielä. Haluaisin vain viettää rentoa sinkkuelämää nyt kun vielä olen nuori. Sitten kun siltä tuntuu niin voin asettua aloilleni ja niin ees päin.

Ristiriitaista tilanteessani on se että olen kuitenkin neitsyt. En ole ollut yhdynnässä kenenkään kanssa, vaikka kaikkea muuta olenkin sängyssä petikavereitteni kanssa puuhannut :D Minua kuitenkin haluttaisi viedä homma loppuun asti, enkä jaksaisi tai haluaisikaan odottaa "sitä oikeaa". Haluaisin vain saada sinkkuelämästäni enemmän irti ja antaa muillekin enemmän.

Olen erittäin sujut itseni kanssa, eikä neitsyyden menettäminen millään tavalla ahdista tai pelota minua. Enkä myöskään näe neitsyyden menettämistä mitenkään "pyhänä asiana". Mutta sitten olen taas kuullut siitä, että neitsyyttä ei kannata menettää kenelle tahansa ja kannattaa mielummin odttaa sitä oikeaa kun hypätä jonkun vieraan kanssa sänkyyn jne. En sitten tiedä onko käsitykseni neitsyyden menettämisestä jotenkin vähättelevä tai arvostanko sitä liian vähän.
Tällä kai yritän sanoa että onko neitsyyden menettäminen jollekin "ventovieraalle" tai melkein vetovieraalle jotenkin järkyttävä ajatus? Itse en pidä sitä nimittäin niin pahana.

Haluaisin kuulla mielipiteitä asiasta? Kokemuksia? Kohtalontovereita? Mitä vaan :D Kaikki kehittävä kritiikki, kysymykset ja vastaukset ovat tervetulleita!

Toivottavasti joku jaksaa lukea tämän järkyttävät pitkän viestini läpi, ymmärtää siitä jotain ja jopa vastaa siihen :)

Kommentit (8)

Vierailija

Moikka!
Menen nyt suoraan asiaan:
Itse hieman kadun tekojani, koska menetin neitsyyteni 13 -vuotiaana kännipäissäni pusikossa... Se ei ollut mitenkään loistava kokemus. Tämän jälkeen halusin heti uudestaan ihan kenen tahansa kanssa, että tietäisin millaista se todella olisi. Päädyin sitten jälleen kännipäissäni sänkyyn ensin itseäni 13 vuotta vanhemman miehen kanssa, sitten itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Toisella näistä oli jopa sukupuolitauti, mutta luojan kiitos käytimme kondomia! En siis saanut itse kyseistä tautia. No, silloin se oli hyvä asia ettei ollut enää neitsyt, mutta näin myöhemmin se kyllä pistää hieman miettimään.
En sano, että se olisi kaikilla huono idea, tai että sinun pitäisi odottaa. Muista kuitenkin varoa liian vanhoja miehiä, sukupuolitauteja jne. Äläkä anna neitsyyttäsi ihan kenelle vaan vastaantulevalle, tee vaikka itsellesi paperille ehdokkaat kenelle sen haluaisit menettää ;)

Vierailija

Kiitti vastauksesta wautsii! En siis tosiaan ihan kenen tahansa matkaan ajatellut lähteä.
Tällä hetkellä mulla vaan on sellainen tilanne, että ei ole ketään kaveripoikaa tai edes ihastusta tai kiinnostusta, jolle haluaisin neitsyyteni menettää. Joten ehdottamasi ehdokkaitten listaaminen kuulostaa vähän vaikealta.

Ja kun tuosta kondomin käytöstä puhuit, niin olen myös aina tarkka ehkäisyn kanssa. Jos esimerkiksi otan suihin joltain "tuntemattomalta" niin käytän kortsua varmuuden vuoksi.

Vierailija

Itselläni on ollut täysin sama tilanne!

Seurustelu ei tullut kuuloonkaan kenenkään kanssa, neitsyys oli vielä tallella ja halu kokeilla yhdyntää oli suuri. Olin silloin aivan varma, että menetän neitsyyden jollekkin "tuntemattomalle" kun vaan oikea tilaisuus tulee. Eikä minullekkaan neitsyydellä ollut paljon arvoa, se oli enemmänkin kuin taakka.

Neitsyyteni menetin kuitenkin sitten itseäni 5 vuotta vanhemmalle miehelle, jonka kanssa tapailin muutaman kerran ja olin ihastunut häneen. Miehelle en ole että kerta oli minun ensimmäinen.

Miehestä ei tämän jälkeen enää oikein kuulunut mitään, hän vain taisi saada sen mitä minusta oli halunnutkin! Seksi oli kuitenkin ehkä parasta mitä olen ikinä harrastanut, sillä tunsimme toisiamme jonkun verran ja mielestäni välillämme oli kuitenkin kipinää.
En tästä "hyväksi käytöstä" huolimatta kadu ensimmäistä kertaa, se on vain yksi kerta muiden joukossa. Silloin oli vain enemmän helpottunut olo, että nyt pääsee ilman verenvuoto huolta sun muuta harrastamaan seksiä ja viemään sen ihan loppuun asti muidenkin kanssa.

Vierailija

On jotenkin helpottavaa kuulla, että on kohtalontovereita. Pelkäsin jo että ajatukseni tästä asiasta on jotenkin outo ja vääristynyt : D
Mutta kiitos ja lisää vaan kommentteja ja mielipiteitä!

Vierailija

Ite olin ekan kertani pojan kans, joka oli luokkallani ollut koko peruskoulun. Mutta vasta monia vuosia 9lk:n jälkeen kohdattiin ja asiat vaan tapahtui.
En ollut millään tavalla kiinnostunut pojasta ja se oli molemmille vain harmitonta yhdessä opettelua.
Kaverini oli todella tätä asiaa vastaan, hänestä minun olisi pitänyt odottaa "sitä oikeaa" ja kaikkea.
Vielä tänäkään päivänä "sitä oikeaa" ei ole kohdalle osunut... Ite olen ihan hyvillä mielin ollut siitä, että neitsyys lähti niinkuin lähti.

Ei se kaikille ole maailmaa mullistava asia. Itse en ainakaan ole koskaan suhtautunut neitsyyteen niin kuin se pitäisi olla pojalle annettu "lahja" ottaa minut ensimmäisenä.

Vierailija

Luulisin että 2010-luvulla neitsyyttä ei oikein pidetä yleisesti niin vaalittuna kuin ehkä joskus ennen, ja ihmisellä on oikeus päättää itse suhtautuuko asiaan "kevyesti" vai haudanvakavasti. Kukaan ei voi tulla moralisoimaan, jos et odota "sitä oikeaa".
Yhdyn aiempaan; ei kaikki voi keretä löytää miestä loppuelämäksi tässä iässä, joten miksi pitäis odottaa vuosia että pääsee itse asiaan, jos kuitenkin aikoo seksiä harrastaa ja pitää hauskaa eri ihmisten kanssa. :D
Mullakin neitsyys meni 16-vuotiaana sen hetkisen ihastuksen, lyhytaikaisen säädön, kanssa, ja olen tosi tyytyväinen että tein niinkuin sillä hetkellä halusin! Siinäpä se kynnys poistuu kun ei jää odotteleen kuuta nousevaa...
Muutenkin eka yhdyntä on sellasta räpellystä (ainakin mitä useimmilta oon kuullu+omat kokemukset) että ei se ole panttaamisen arvoista : D! toisaalta taas juuri sen takia jotkut saattaa mieluiten haluta kokea sen turvallisesti parisuhteessa.
Kannustan sua silti et annat mennä vaan, tykkään sinun asenteesta!

Vierailija

Onhan tietysti totta että eletäään 2010-lukua eikä enää tarvitse ajatella niin vanhoollisesti ja mustavalkoisesti tällaisa asioita. Mutta jostain syystä ajattelin, että tänne olisi tullut enemmän kririikkiä asiasta tai sitten kauhukertomuksia.

Ja koska jotenkin tuntuu että käsitys siitä, jos kaksikymppisenä on vielä neitsyt, niin sillon luultavasti odottaa sitä oikeaa. Tai pitäisi odottaa sitä oikeaa.
Itselläni tilanne on sellainen, että vielä muutama vuosi sitten seksi ja neitsyyden menettäminen oli ajatuksena jotenkin pelottava mörkö, josta halusi päästä äkkiä eroon. Nyt ajatus seksistä on vähän "kypsempi".

Niin ja tietty ymmärrän niitä, jotka haluavat neitsyyden menettää sille oikealle. Ymmärrän sen, että neitsyys on ehkä helpompi menettää ihmiselle, johon voi täysin luottaa.
Mutta minä vaan haluan elämältäni nyt eri asioita kuin nämä, jotka näin ajattelevat.

Mutta mielellään lisää keskustelua asiasta. Ja kyllä niitä kritiikkejä ja kauhukertomuksiakin voi pistää : D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat