Laukeaako mies joka kerta?

Vierailija

Olen pohtinut, että kuinka "normaalia" on että mies ei laukea joka kerta, kun harrastamme seksiä? Millaisia kokemuksia teillä muilla on kyseiseen asiaan?

Jos miehesi ei laukea, joka kerta niin millainen tunne sinulle jää siitä, kun hän ei tule? Koetko, että vika olisi sinussa?

Mies kiihottuu normaalisti ja erektion kanssa hänellä ei ole ollut kertaakaan ongelmia. On kuitenkin ajoittain kertoja, kun hän ei saa seksin aikana orgasmia. Tämä ei ole riippuvainen asia missä asennossa harrastamme tai missä tai mihin aikaan, vaan tulee ns. yllättäen. Ja vaikka mies ei laukeaisikaan, niin kyllä hänellä on silti vahva seisokki ja alakerta kunnossa :) senkin jälkeen, kun seksin harrastaminen siihen lopetetaan...
Minulle itselleni tästä vaan jää jollain tavalla vajaavainen olo ja mietinkin että kuinka paljon vika mahtaa olla minussa? Kritisoin näillä kerroilla kovasti itseäni ja asia vaivaa minua, tuntuu etten saa annettua miehelle täyttä nautintoa...

Kohtalotovereita?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mieheni on muistini mukaan lauennut joka kerta, mutta jos itse en jaksa enää niin hän tekee kädellään loput ja laukeaa sitten. Mie itse en laukea joka kerta, mutta ei se minua edes haittaa.

Vierailija

Meillä on ainakin mies tullut joka kerta muistaakseni. Paitsi joskus mies ei ole halunnut tulla, että hän on vain halunnut tuottaa minulle mielihyvää mutta ei ole itse halunnut mitään.

Itse en todellakaan tule aina seksin aikana, mutta koska seksi on muuten hyvää niin orgasmi ei oo mulle mitenkään välttämätön, mut joskus kun se tulee nii ohan se kiva yllätys :)

Mut siis seksissä, suihinotossa ja käsipelissä, kaikissa on kyllä minun mies aina tullut.

Vierailija

Mieheni ei saa siemensyöksyä joka kerta kun harrastamme seksiä eli yhdyntää, suu- tai käsiseksiä. Välillä syynä on yleinen stressi tai muut psyykkiset tekijät, toisinaan hän on pidätellyt minun nautinnon takia seksin aikana tulemistaan niin monta kertaa, että laukeaminen ei enää sillä kertaa onnistu. Joskus kun sekstaillaan pitkän kaavan mukaan miehen penis kipeytyy niin, ettei hän pysty saamaan siemensyöksyä.

Olen lukenut, että myös suorituspaineet, jotka voivat kohdistua juuri siemensyöksyn saamiseen, saattavat vaikeuttaa siemensyöksyn saamista. Jotkin lääkeaineet (erit. psyykelääkkeiden sisältämät) ja humalatila saattavat vaikeuttaa siemensyöksyn tuloa.
Jotkut miehet pystyvät saamaan siemensyöksyn monta kertaa vuorokaudessa, toiset taas tarvitsevat pidemmän palautumisajan. Toiset myös saavat herkemmin siemensyöksyjä kuin toiset. Edellinen miesystäväni harrasti useasti masturbaatiota, joka vei herkkyyttä peniksestä ja vaikeutti hänen laukeamistaan seksin aikana. Kun hän piti muutaman päivän käsityötauon, niin ejakulaatio tuli helposti.

Olen joskus syyttänyt itseäni, kun mies ei saa siemensyöksyä ja ajatellut juuri kuten kirjoitit "tuntuu etten saa annettua miehelle täyttä nautintoa". Olemme saaneet kuitenkin puhuttua miehen kanssa asiasta ja syy on löytynyt aina muualta kuin minusta. Hän on kuitenkin nauttinut joka kerta seksistä, vaikkei ole siemensyöksyä saanutkaan. Hän on muutaman kerran kuitenkin saanut orgasmin ilman ejakulaatiota- eli orgasmi ei miehellä aina edellytä siemensyöksyä. Miehelleni on tärkeää, että minä laukean, joten hän asettaa toisinaan oman laukeamisensa toissijaiseksi. Minun tyydyttämiseni antaa hänelle toisenlaista mielihyvää.

Kannattaa keskustella rakentavasti asiasta miehesi kanssa: mistä ongelma voi johtua ja voiko asialle tehdä jotakin. Älä syytä itseäsi: ejakulaation puute voi olla kiinni niin monesta asiasta. Miehesi haluaa kuitenkin sekstailla juuri sinun kanssasi, joten vika tuskin on sinussa.

Mourula
Seuraa 
Liittynyt4.6.2009

Tuttu juttu. Suhteen alussa mies ei vaan tullut. Ajattelin, että mä en osaa miellyttää tätä jätkää. Asia kuitenki normalisoitu suhteen edetessä. Myöhemmin mies kerto, että häntä jännitti aivan helvetisti eikä siksi pystynyt tulemaan.

Saatta myös sun tapauksessa olla, että mies on just masturboinut, mutta ei uskalla kertoa sulle ja kestäs ihan liian kauan tulla.

Et älä tee asiasta itselles ongelmaa, jos se ei hänelle ongelma.

Vierailija

Lohduttavaa lukea etten ole ainoa jota häiritsee miehen laukeamattomuus. Suhteen alussa ajattelin sen johtuvan jännityksestä mutta ei kai enää puolen vuoden päästä. Väittää saavansa orgasmin vaikka siemen syöksyä ei tulekkaan, siksi olen nyt netistä koittanut tutkia onko tämä mahdollista... Toisinaan hän saa siemensyöksyn mutta useimmin ei.

Tämä on hieman askarruttanut minua koska aikaisemmilla kumppaneillani on sperma lentänyt aina!

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Kaikkihan yhdistää laukeamisen ja orgasmin, että ne on sama asia, mutta HUOM! miehellä laukeaminen ei tarkoita sitä, että saisi orgasmin. Siemensyöksy voi tulla ilman orgasmiakin. Harvat naiset joka kerralla saavat orgasmin, joten minusta on vähän outoa olettaa, että miehen pitäisi saada joka kerta. Miettikääpä naiset miten ahdistavaa on, jos poikaystävä rupeaa ihmettelemään, mikset tällä kertaa saanut ja alkaa syyttää itseään. Turha huolehtia tuollaisista. Miehelle tulee vaan pahemmat paineet jos asiaa mietitte ja syytätte itseänne

Vierailija

mun nykyinen mies tulee aina, mutta ex ei tullut, ja se kyllä häiritsi koko suhdetta.. Pidemmän päälle sillä alkoi olla muitakin ongelmia seksin kanssa, vaikka oli nuori ja terve mies, onneksi tuli ero, sillä itseä ainakin kaihersi pahasti kun mies ei saanut tai vaan tietyssä asennossa, aina stressasi miten sillä nyt tuntuisi parhaalta ja se saisi, unohti oman nautinnon kokonaan :)

Vierailija
Sunqueen

Ja tosiaan pätee myös toisin päin, niinkuin aiemmat kommentoijat ovat sanoneet, että orgasmin voi saada ilman siemensyöksyä myös.

Siis juuri niin, että orgasmin voi saada ilman siemensyöksyä - esim. tantraseksissä tätä varta vasten harjoitellaan, että mies pidättelee orgasmia jotta niitä voisi laukeamatta saada useita. Sitä vastoin siemensyöksy ilman orgasmia ei ole mahdollinen, vaan nimenomaan orgasmi (sellainen tavallinen lyhyt kertalaukaus) saa syöksyn aikaiseksi.

Vierailija

Oli kyllä pakko syventyä aiheeseen,koska eilen kävi ekaa kertaa pitkästä aikaan ku mies ei vaan tullut.Aiemmin vika on ollut viinassa. Asia jäi häiritsemään mua ja mieheni huomasikin sen ja sanoi,ettei se tarkoita etteikö hän olisi nauttinut jokaisesta sekunista. Niin no,toisaalta en mäkään saa orgasmia kovinkaan usein. Ehkä enemmän minua kuitenkin turhautti se,että pantiin siinä kuitenkin 1,5h ja minulla oli ollut pitkä työpäivä takana ja lyhyempikin sessio olisi riittänyt. Toivottavasti tämä ei toistu kovinkaan usein..;p

Vierailija
Vierailija
Sunqueen

Ja tosiaan pätee myös toisin päin, niinkuin aiemmat kommentoijat ovat sanoneet, että orgasmin voi saada ilman siemensyöksyä myös.

Siis juuri niin, että orgasmin voi saada ilman siemensyöksyä - esim. tantraseksissä tätä varta vasten harjoitellaan, että mies pidättelee orgasmia jotta niitä voisi laukeamatta saada useita. Sitä vastoin siemensyöksy ilman orgasmia ei ole mahdollinen, vaan nimenomaan orgasmi (sellainen tavallinen lyhyt kertalaukaus) saa syöksyn aikaiseksi.

Jos et ole mies, et voi tuollaista väittää tietäväsi :) Ei nainenkaan aina saa orgasmia, niin ei mieskään. Naiset vaan luulevat laukeamisen olevan orgasmi, koska eivät itse ole miehiä, eivätkä tiedä asiasta. Se on vaan olettamus, mikä suurimmalla osalla naisista on, itsekin olen niin joskus luullut. Olen poikaystävältäni kysynyt asiasta ja hän on sanonut ettei saa orgasmia joka kerta, vaikka siemensyöksy tuleekin aina. Eli joskus hän vaan laukeaa, vaikkei saa orgasmia.

Vierailija

Mieheni ei laukea ihan joka kerta ja yleensä silloinkin hän on väsynyt, juonut liikaa tai hänellä on liian kuuma. Silloin välillä minua harmittaa, että hän ei pääse loppuun asti, kun itse taas laukean niin monesti. Se tuntuu jotenkin epäreilulta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat