Humalassa sekoilu :(

Vierailija

Uuden vuoden bileet karkasi käsistä... Join liikaa, olin äänekäs ja typerä. Muisti meni. Päädyin viattoman episodin seuraksena poikaystäväni parhaan kaverin veljen kanssa kahdestaan suljettuun tilaan. Halasin kundia, pussasin (?) ja toivotin hyvää uutta vuotta. Sit tää kundi ns. tarras kiinni ja laitto käden mun haaroväliin. Jonka jälkeen työnsin sen jätkän pois. Näin muistan tapahtumien kulun... Pelkään kuitenkin, etten muista oikein/ kaikkea. En tunne tätä poikaa kohtaan yhtään mitään. Välillämme ei ole vetovoimaa.

Pelkään, että poikaystäväni saa megaraivarit ja jättää mut, jos saa tietää... Haluaisin tavallaan kertoa, mutta ahdistaa kun en itse muista tarkalleen olinko enemmän sika mitä omat muistikuvat antaa ymmärtää.

Kommentit (1)

Vierailija

Vaikea tilanne, mutta kokemuksesta sanon, että kannattaa kertoa. Olen itse ollut humalassa myös täys pelle.. Viivyttelin asioiden kertomista ja lopulta kerroin kun aikaa oli kulunut puoli vuotta. Asia ei kuitenkaan ollut miksikään muuttunut, mutta vielä saan asiasta kuulla. Jos olisin kertonut asiasta aikasemmin niin asia olisi jo luultavasti unohtunut. Nyt poikaystävän luottamus minua kohtaan ei ole mikään täys 100% ja sen kyllä ymmärränkin, mutta ehkä se siitä pikkuhiljaa nousee. Poikaystäväni kuitenkin antoi minulle anteeksi ja en ikinä enää tekisi mitään niin hölmöä. Olen katunut ja paljon. Kertomatta jättäminen kuitenkin kolkutti minua niin paljon omassatunnossani, joten näin parhaaksi kertoa, joten suosittelen kertomista. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat