Teittekö parisuhteessanne uudenvuodenlupauksia?

Vierailija

Meidän uudenvuodenlupaus oli ettemme suutu enää niin helposti toisillemme ja se on nyt ainakin tähän asti pysynyt :-)
Olisi kiva kuulla teidänkin uudenvuodenlupauksia parisuhteessa, mutta jos ei parisuhteessa niin voihan sitä toki kertoa omiakin uudenvuodenlupauksia. Kertokaahan minkälaisia lupauksia voi olla.. Mielenkiinnolla odottelen vastauksia.

Kommentit (4)

Vierailija

Meillä lupaus oli sama kuin viime vuonna: enemmän liikuntaa ja vähemmän karkkia ja muuta makeaa. Ja kannustetaan toisiamme tässä asiassa.

Toistaiseksi mitään konkreettista ei olla keritty lupauksen eteen tekemään, koska minä olen kuumeessa. Pikkusen vaikee lähtee mukaan kannustamaan :P

Vierailija

Nonii hyvä että vuoden tokaan aamuun asti on lupaus pysyny :DDD Anteeks, pisti vaa väkisin vähä hymyilyttää. Toivottavasti pitääv tuo lupaus teillä :)

Meillä ei ollu mitää virallisia lupauksia, ollaa vaa puhuttu että mun satunnainen röökin poltto loppuu uutena vuonna (ja että mies koittaa kestää parhaansa mukaan siitä johtuvat kiukunpuuskat) ja alotetaan taas yhteinen säännöllinen liikunta.

Vierailija

Me luvattiin, että tästä tulee parempi vuosi!

Omia lupauksia oli sit taas koulujuttujen teko ja terveelliset elämäntavat, saa nähdä... :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat