Kokemuksia ja keskusteluja suhteesta työkaveriin

Vierailija

Olisi kiva kuulla muitten ihmisten kokemuksia ja mielipiteitä työpaikkaromanssesta ja mistä tahansa enemmän kuin kaverillisesta suhteista työkaverin kanssa.
Eikä siis välttämättä tarvitse olla työpaikkaromanssi mikä tahansa vastaava (opiskelu, harrastus tms.).

Olisi myös hauska kuulla ns. pieleen menneitä sekä onnistuneita kokemuksia ja löytää kohtalon tovereita, joiden kanssa puida asioita :D

Itsellä on pientä juttua työkaverin kanssa (ei tosiaan mitään vakavaa vielä). En edes oikeastaan tiedä mitä tältä ihmiseltä haluan. En tiedä haluanko jotain vakavampaa, pelkän seksisuhteen vai pysytellä pelkkinä kavereina (jos se edes on mahdollista enää). Tilannetta hankaloittaa myös se meillä on tiivis työporukka, joiden kanssa vietemme välillä vapaa-ajallakin aikaa. Nämä työkaverit eivät tiedä tästä jutustamme mitään vaan pidämme asian salassa.
Muilla kokemusta vastaavanlaisesta salailusta? Tai tarinoita siitä kuinka joku "salasuhde" on vahingossa paljastunut muille?

Omalla kohdalla tuntuu siltä että pikkuhiljaa pitäisi päättää mitä tältä "romanssilta" haluan. Enkä tosiaan tiedä :D En tiedä onko mahdollista enään palata pelkiksi kavereiksi. tuntuisi jotenkin hassulta enkä edes tiedä haluaisinko. Toisaalta salattu seksisuhde työkaverin kanssa... Voisiko tälläinen muka ikinä toimia ja pysyä salattuna ja ilman mitää tunteita? Mutta en taas tiedä uskallanko heittäytyä tämän ihmisen kanssa mihinkään vakavampaan.

Mutta kohtalontovereita? Anyone?

Kommentit (7)

Vierailija

Itse olen katellut yhtä työkaveria jonkun puolen vuoden ajan. Välillämme on ollut jonkinlaista flirttiä ja molemmat on jäänny kiinni tuijottamisesta. Hymyillään ja välillä ilmeillään toisillemme. Jos hän näkee että oon päässy töistä ja kumminkin vielä siellä pyörin niin hän tulee mulle juttelemaan. Joskus on vaan siin vieressä ja saattaa vaan olla hiljaa. Työkaveritkin kiusaa minua hänestä että "hän taas katteli sua tänään töissä".
He ovat myös sanoneet että hän olisi kiinnostunut minusta. Siitä just en ota selvää. Sanovat myös että mun pitäisi pyytää häntä kahville. Jotenkin ei vaan rohkeus riitä siihen.
En oikein tiedä, mitä pitäisi tehä.

Vierailija

No joo siis oman mieheni tapasin viime kesänä töissä ollessani ja se oli menoa sitten :D
Ei tuotu asiaa esille, mutta kyllä suurinosa työporukasta huomas, et ollaan kun paita ja perse. Että se salaaminen oli tosi rankkaa ja välillä puhu ittensä pahasti pussiin. Sitten syksymmällä mies pamautti asian koko porukalle firman juhlissa ja hyvin ne asian otti :)
Eli siis alku oli pahinta, kun ei voinu pitää toisesta näppejä irti, niin työpäivät tuntu ikuisuudelta :D

Vierailija

sitrus- sun tilanne on ihanteellinen varsinkin kun (luultavasti) molemmat ootte kiinnostuneita toisistanne. Ainaki kovasti vaikuttaa siltä. Jos vaikka joskus pääsette samaan aikaan töistä ni ehdota silleen rennosti että menisitte kahville tms. :)

Mua tässä tilanteessa ärsyttää se, että en edes tiedä mitä haluan. En uskalla heittäytyä mihinkään, jos en lopulta mitään haluakaan. Kaikki päätökset tuntuu kauhean peruuttamattomilta, kun ollaan samassa paikassa töissä. Ja siihen lisäksi se pelko, että miten muut työkaverit asian ottaa ja miten homma sujuisi edes työyhteisössä

Mutta kiva kuulla onnistuneita tarinoita! Tosta salilusta vaan kun puppy puhuit että se oli rankkaa, niin tuli mieleen. Mulla on sellanen pelko, että vaikka vihaankin tätä salailua, niin toisaalta pidän siitä tässä meidän suhteesta. Se tuo jotain jännitystä jota kaipaan. Ja pelkään, että mitä jos se onkin ainut syy miksi pidän tästä suhteesta :D tai siis jos jotenkin kyllästyn koko juttuun sitten kun ei tarvitse enää salailla. Kuulostaa vähän kieroutuneelta ehkä...

jeenayu
Seuraa 
Liittynyt23.7.2010

Jos ei oo varma mitä haluaa, niin en tiedä kannattaako ottaa sitä riskiä, että hommasta ei tulekaan mitään ja jompi kumpi loukkaantuu. Sitten onkin mukava olla samassa työpaikassa. :)Mutta jos taas tuntuu, että homma vois toimiakin, niin mikäs siinä sitten.

Itelläni on parin työkaverin kanssa ollut säätöä, yks välttelee mua ja toinen taas on hyvä kaveri. Että oikeastaan miten vaan voi käydä, mutta ainahan siinä on riskinsä kun vehtaa työkavereiden kanssa. :D

Vierailija

Pakko osallistua keskusteluun kun olen itsekin seurustellut nyt vähän yli vuoden työkaverin kanssa ja hyvin on mennyt *sormet ristiin*

Oltiin kyllä aluksi ihan kaveri pohjalla ja hengattiin töissä paljon yhdessä porukassa...käytiin lounaalla ja kahvilla yhdessä ym. Tutustuttiin sitä kautta paremmin kun puhuttiin muustakin kuin työasioista. En olisi kyllä uskaltanut tehdä aloitetta jos en olisi ensin saanut tutustua ja saada tietoa esim. parisuhde statuksesta.

Töissä ei olla mitään kerrottu, mutta ei toisaalta salatakaan sitä mitenkään erityisesti, ehkä nyt ei puhuta henkilökohtaisia juttuja vaan pidetään ne ihan yleisellä tasolla. En tiedä tietääkö työkaverit muuta kuin että ollaan ystäviä myös "siviilissä". Toisaalta ehkä se herättää jotain epäilyksiä kun välillä kuljetaan samalla kyydillä ym.

Jos on flirttiä ilmassa niin ehdottomasti kannattaa kokeilla jäätä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat