Ongelmana miehen haluttomuus

Vierailija

Olen seurustellut yli viisi vuotta saman miehen kanssa. Hän on todell hieno ihminen ja arvostan häntä suuresti. Kaikki muut asiat suhteessamme rullaa hienosti, mutta miehen seksihaluttomuus vaivaa minua. Olen seurustellut kaksi kertaa aikaisemmin usean vuoden ja näissä suhteissa oli miehillä halua yllin kyllin. Olen itse seksuaalisesti melko aktiivinen, joten asia harmittaa minua. Minulle riittäisi hyvin kolme seksiaktia viikossa, mutta tällä hetkellä niitä on yksi kahdessa viikossa. Kysymys ei ole pelkästään varsinaisesti seksistä vaan siitä, että itsetuntoni kärsii, koska en saa kokea itseäni halutuksi ja tulen usein mieheni taholta torjutuksi. Lisäksi jännittävä seksuaalinen lataus puuttuu kokonaan ilmasta. Haluaisin suudella ja kosketella muulloinkin kun vain kerran kahdessa viikossa minuutti ennen yhdyntää.

Mieheni sanoo, että vika ei millään tavalla ole minussa, mutta muitakaan syitä hän ei pysty sanomaan. Ensimmäisen vuoden aikana mieheni oli hieman aktiivisempi, mutta huomattavasti passiivisempi kuin aiemmat miesystäväni. Miehet ovat kaikki tietysti erilaisia, mutta tuntuu, että meillä on niin suuri ero seksuaalisessa käyttäytymisessämme ja tarpeissamme, että se vaivaa. Olen monta kertaa nostanut asian pöydälle ja olen yrittänyt puhua asiasta avoimesti ja rauhallisesti ja tuonut omat toiveeni ja harmitukseni julki. Se ei ole vain tuottanut tulosta :(

Kommentit (7)

Vierailija

Toivoisin siis kommentteja kohtalotovereilta ja kenellä ikinä asiasta ajatuksia herää. Miesten näkökulma on myös erittäin tervetullutta. Vinkkejä, mitä tässä oikein pitäisi tehdä...

Vierailija

Olen itse seurustellut mieheni kanssa 4 vuotta (3 pientä eroa välissä), ja meilläilla on tässä vuoden aikana seksi vähentynyt että kerran kuussa jos saa edes. Mies on sanonut että se on hänelle sopiva määrä. Itse haöuaisin edes kerran viikossa. Lisäksi en saa edes suukkoja, halauksia..ainoastaan jos menen itse niitä kerjäämään ja yleensä silloinkin mies torjuu minut...Muutenkin suhteemme on aika hankala, mutta yritän kovasti saada sitä toimimaan, mutta usko alkaa loppua...

Vierailija

Ei valitettavasti ole :/ olen kysynyt mieheltä että miksei hän halua ja vastaus on aina että väsyttää, mutta ei aina voi olla niin väsynyt ettei seksi kiinnosta..ja mies on sanonut että hänelle riittää kerran kuussa! Ei voi niin vähän riittää, ei ainakaan minulle. Tulee sellainen olo etten ole haluttava..

Vierailija

Ultimate fuss, onneksi teillä on muuten kaikki asiat miehesi kanssa hyvin:) Mutta kyllä tuo miehen haluttomuus on silti rankkaa, varsinkin naisen itsetunnolle.

Vierailija

Mä saan kyllä paljon voimaa siitä, että meidän suhteessa kaikki muu on kunnossa. Jos monet asiat mättäis, niin harkitsisin varmaankin eroa. Mutta kyllä se tosiaan naisen itsetuntoa kolhii, kun tulee torjutuksi. Väkisinkin ajattelee, että vika on minussa. Toivottavasti pikko7 saatte suhteenne kuntoon tai jos ette, niin toivottavasti löydät uuden hyvän miehen vierellesi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat