Rinnoista

Vierailija

Toinen rintani on kokoa b ja toinen aa. Ei se elämääni nyt pilaa mutta häiritsee kun uimaan en voi kuvittellakkaan meneväni tai näyttäväni rintojani kenellekkään. Haluaisin yrittää edes tasata kokoeroa vähän voisiko e-pillerit auttaa tähän vai onko ainoa keino kirurgia?

Kommentit (1)

Vierailija

Itselläni on vastaava ongelma: toinen rinta vajaa D toinen runsas B. Rinnathan voivat kehittyä vielä vähän yli kaksikymppiseksi, joten jos olet nuori tilanne saattaa vielä helpottua. Itselläni ei e-pillerit auttaneet asiaa, (nehän eivät lisää rintakudosta): turvottivat vähän kumpaakin rintaa tasavertaisesti. Olen suunnitellut meneväni joskus tulevaisuudessa laitattamaan erikokoiset silikonit (olen siis jo sen verran iäkäs, että rintani eivät enää kehity), joilla kokoero voidaan poistaa, mikäli asia vielä jatkossa häiritsee minua.

Ps. seurustelin 3 vuotta miehen kanssa, joka oli tosi tarkka ulkonäköasioista, mutta hän ei ollut huomannut rintojeni kokoeroa ennenkuin itse asiasta mainitsin- kahden vuoden seurustelun jälkeen! Asia tuntui uskomattomalta, mutta ajattelin, että tilanne on varmaankin paljon pahempi oman pääni sisällä kuin mitä se todellisuudessa on. Monella muullakin naisella on vastaava tilanne, joillain suurempi ero joillain pienempi. Myös muuta rintojen epäsymmetriaa on lukuisasti. Kaverillani toinen nänni sojottaa ylös, toinen alas.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat