Epilointi

Vierailija

Ajattelin tänään käyttää tuota kaapissa jo pitkän aikaa lojunutta epilaattoria ensimmäisen kerran. Olen lykännyt tätä sen ajatuksen, että se koskee niin prkeleesti, takia.

Olisiko teillä hyviä vinkkejä miten lievitän kipua?

Ajattelin, että puuduttaisin jalkani vanhanaikaisesti kylmällä mutta onkohan tuo nyt niin hieno ajatus ... Rohkaiskaa mua :D

Kommentit (9)

Vierailija

Itse koitin kerran kylmällä lievittää kipua mut ei se oikein auttanut :D Nyt monta vuotta epilaattoria käyttäneenä oon huomannu et parhaiten auttaa jos karvat on vain muutaman millin mittasia ja et ihoa pitää ihan hullun kireällä. Niin ja kiroilu ja huutaminen auttavat aina :D

Sit lopuksi kannattaa käyttää jotain rauhoittavaa voidetta esim aloe veraa, niin iho ei ärähdä ihan hirveästi :) Kannattaa myös muistaa et ihosta riippuen sääret saattaa olla punaset päivän pari, et ei kannata liian lähellä H-hetkeä epiloida :)

Vierailija

okei kiitos, taidan huutaa tänä iltana tyynyyn kun on jo niin myöhä :D H-hetkeen 2 vuorokautta eli on varmaan aika aloittaa ...

Vierailija

joo lyhyt sänki! auttaa aika pirusti. ja ensin jotain valmistavaa voidetta tai suihketta. itellä oli vaikeinta epilaattorin ekaa kertaa iholle laittaminen, kun oli kuullu niin paljon siitä kivusta, mutta ei sit koskenukaan niin kovaa kun ootin.

Vierailija

onkohan sun h-hetki mennyt jo ohitse...

joka tapauksessa ajattelin rohkaista, että ei kannata luovuttaa siihen ekaan epilointikertaan. kun vaan jatkaa epilointia, niin se ei satu enää yhtä paljon kuin aluksi. sama juttu kuin kulmakarvojen nyppimisen kanssa. :) suosittelen kyllä epilointia! on ihana olla karvaton paljon pidempään kuin ihan sheivaamalla.

säärissä kannattaa myös muistaa kuoria ihoa usein, ettei karvat kasva sisäänpäin. se taitaakin olla ainut epiloinnin "vaara" hetken aikaa kestävän punotuksen lisäksi.

Vierailija

joo h-hetki meni mutta entä sitten? Keskustelua voi kyllä jatkaa :D

Onko teissä niitä jotka epiloi käsikarvatkin? oon kuullu tämmösiäkin olevan :D

Vierailija

En ole koskaan kokeillut epilointia enkä muutenkaan tutustunut aiheeseen. Voiko epiloinnilla poistaa karvoja myös intiimialueilta? Olen nyppinyt joskus häpykarvoja pinseteillä, mutta se on niin työlästä :) Onko epilointiin olemassa esikäsittelyvoiteita/suihkeita? Minkä nimisiä, mistä löytää, hinta suurinpiirtein?

Vierailija

Nano Life, mun epilaattorin mukana tuli ainakin sellaisia pyyhkeitä, joiden pitäisi lievittää sitä tuskaa :D En ole kyllä kokeillut poistaa karvoja intiimialueilta ja taitaa kyllä jäädä koittamattakin :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat