Miehelle strippi/lap dance -show, MITÄ MUSIIKKIA?

Vierailija

Olen tässä suunnitellut jo jonkun aikaa pientä showta miehelle ja junnaan samassa ongelmassa, eli mitä soimaan taustalle?

Ei mitään hirveän nopeaa, koska olisi kiva että tanssissa olisi mahdollisuutta hieman hitaaseen härnäykseenkin, muttei nyt tietenkään mitään paikallaan junnaavaa kappaletta...
Lisäksi sekin etten ole mikään huipputanssija, joten senkään takia ei voi olla mikään hirveän nopeatempoinen biisi. Olen mietiskellyt että täytyykö ottaa vähän jotain itsetuntoa vahvistavaa ennen shown järjestämistä. :D Voisi sujua paremmin... Tai sitten ei.

Onko ideoita tai ehdotuksia kappaleeksi? Minkä tahtiin olette itse tanssineet JA riisuuntuneet miehellenne?
Olen todella kiitollinen kaikista vastauksista, apua tarvitaan!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kiitos vinkistä, ainakin olisi tuttu biisi.

Tuleeko mitään muita ehdotuksia? Ajattelin että tällä viikolla voisi olla kiva tehdä tämä yllätys miehelle ja alkaa olla vähän paine kappaleen/kappaleiden suhteen... Apua!

Vierailija

Riippuu vähän millasta haluaa. Shakiralta löytyy ihan hyvin noita lattari tyylisiä biisejä jotka vois soveltuu tähän tarkotukseen.
Sitten Kylie Minoguen Slow. Ja britney spearsin I'm a slave for you varsinkin jos biisiä on aikaa leikkoa (biisin alku ei ehkä ole ihan paras mahdollinen)
Jos jonkin aikaa vaikka youtubesta selailee niin eiköhän sieltä ala äkkiä löytymään (:

Vierailija

Another Level - Freak me
Britney Spears - Gimme more
Eurythmics - Sweet dreams
Scorpions - No one like you
Scorpions - Love will keep us alive

Tos ny muutama vaihtoehto, vähän sieltä sun täältä.. :D

Vierailija

Kiitos taas vastauksista. :) Toivottavasti alkaisi löytyä jo hyvä biisi, olin aivan hukassa kun löi pää niin tyhjää mitä pistäisi soimaan.

Vierailija

täällä on sanottu jo hyviä hitaita biisejä. mulla tuli mieleen pari hyvää vähän nopeempaa biisiä:

Justin Timberlake: Sexy Back
David Guetta feat Akon: Sexy Chick

hitaasta biisistä tuli mieleen: Akon: Smack that

Vierailija

Itse suosittelen täällä mainituista:
Ciara - Love, sex, magic
Beyoncè - Naughty girl
Justin Timberlake - Sexy back
David Guetta ft. Akon - Sexy chick (tai bitch)
Rihanna - Rude boy

MUITA, jotka voisi toimia:
Rihanna - S&M
Beyoncè - Suga mama
Lady Gaga - Nothing else I can say
Beyoncè - Dance for you (kappaleen nimi ja sanat sopisivat hyvin... :D)
Beyoncè ft. Sean Paul - Baby boy
Christina Aguilera - Ain't not other man

ainakin noi (--: ite oon pitäny miehelleni esityksen ja taustalla on soinut toi Baby boy ja mies tykkäsi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat