Monimutkasta :s

Vierailija

Nimet vaihettu :)

Elikkä kaikki alko siitä kun kuulin syyslomalla että me ollaan muuttamassa. Oltiin täällä katsomassa taloa ja saatiin päähän kaverinkanssa että lähetää jonnekki ja että se näyttää mulle kaikkia ihmisiä. No me mentii yhelle Karille ja sitte oltii siellä pullonpyöritystä. Multa kysyttii kaikkea että kestä tykkään jne ja sanoin yhen Kokkolalaisen. Seuraavana päivänä tajusin että olin ihastunut Kariin. No aikaa kuluu ja me puhuttii paljo puhelimessa yms. Sitten muutettiin tänne. Eräänä päivänä meille tuli meidän pikkuserkut kylään. Heillä on lapsi nimeltä Juuso. No Juuso siinä kaikkea sääti ja sano että tykkää musta. Olin sillee joo hyvä läppä -.-... Mutta sitte illalla kun ne oli lähtemässä ja olivat autossa mulle tuli Juusolta viesti alax. En alkanu. Tähän asti olen tykänny kummastaki mutta nyt sain valittua että Karista tykkään Juuso on sentään mun pikkuserkku. 22.12.2011 kerroin Juusolle että tästä ei tuu mitään ja en tykkää siitä enään. Se pikkusen suuttu. Nyt se haukkuu mua huoraks, pettäjäks, lesboks pedariks yms ja käskee mun painua helvettiin. Ja pilasin kuulemma sen joulun ja se aiko tappaa ihtensä sillo.. Mutta miten oon voinu pettää sitä koska en oo ollu senkaa yhessä enkä mitään muutakaan tällasta... Kari ja Juuso haukkuu toisiaan mutta Juuso ei puhu mulle mitään.
Mitä mun pitää tehä? Olla Juusolle vihane vai ei...? Se on pyytäny multa anteeks että on haukkunu mutta jatko senjälkee samaan malliin...
Aargh tää on kamalaa

Okei ette ehkä ymmärtäny tästä mutta ei se mitään :D

Kommentit (3)

Vierailija

No tota, tä juttu nyt vaikuttaa vähä tälläselt ala-aste meiningilt, ei nyt millään pahalla... Mut ehkä ois parempi vaa jos antaisit koko Juuson olla rauhas. Koska yleensä, jos ihmine sanoo tappavansa ittensä, se kaipaa vaan huomiota, eikä tee itse murhaa...

Ja aika sisäsiittosta touhua, jos pikkuserkun kanssa lähtee pelleilee jottai...
Eipä mulla muuta :)

Vierailija

Varsinkin nuoret pojat haukkuu tosi ikävillä sanoilla ajattelematta, mitä ne oikeasti tarkoittavat. Sinuna en välittäisi Juusosta, kun kerran jatkaa samaa rataa vaikka on pyytänyt anteeksi. Silloin anteeksipyyntö ei ole ollut vilpitön. Ikävää uhkailla itsemurhalla, se on todella alhaista ja Juuso tuskin on itsemurhansa kanssa ollut tosissaan. Jos ei halua alkaa toisen kanssa, niin sitten ei kannatakaan alkaa. Juuson itsetunto varmaan otti kolauksen, kun et halunnut seurustella sen kanssa ja harmissaan on sitten haukkunut sua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat