uusi ihana nettivaatekauppa

Vierailija

löysin uuden ihanan vaatekaupan netistä www.studiocatwalk.fi tosi hienoja vaatteita ja kenkiä,onko kellään kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija

Erityisen hienoja vaatteita onkin tuolla! Kokemusta siitä sivustosta ei ole, mutta pisti vähän ihmetyttämään ainakin se, kun on asiakastiliä luomassa, eikä siinä kysytä edes osoitetta johon tuotteet toimitettaisiin :o Kannattaa vaikka soittaa siihen asiakasnumeroon joka siellä oli, jos muilla ei ole mitään kokemuksia. :)

pisku

oleb tilannut sieltä ja olen tyytyväinen kyllä,on siellä kohta mihin osoitekin tulee kun tekee tilauksen ja klarna maksutapa kans toimii,tosi nopea toimitus oli,meni vain kaks päivää!!

Maiju _82

Hei 

Mä olen käynyt sellaisessa kaupassa kuin www.acolyth.fi. Upeita vaatteita ja nyt niillä on kesätuotteita hyvillä alennuksilla. Helsingin keskustassa on Iso Roba 40:ssä liike, jos haluaa hypistella.

JSalo
Seuraa 
Liittynyt19.3.2012

Jos joku lukee tätä viestiketjua vielä, niin laitan tähän, että kannattaa silti olla tarkkana tuon klarnan kanssa. Jos sulla on paljon ostoksia, ja lyhennät sitä laskua sillä minimillä, niin kyllä tulee vaatteet aika kalliiksi pitkällä tähtäimellä! Siinä ei paljon alennuskoodit enää auta. Klarnassa on kuitenkin korko lähes kakskymmentä, riippuen tietysti millä vauhdilla lainaasi lyhennät. Tutustukaa siis Klarnan laina- ja maksuehtoihin ennen kuin ryhdytte klarnalla osteleen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat