Erota vai ei?

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa noin kaksi ja puolivuotta. Ensimmäisen vuoden aikana poikaystäväni petti minua kolmesti eri tyttöjen kanssa, nämä tytöt ei olleet minulle tai poikaystävälleni entuudestaan tuttuja. Jokaisella kerralla poikaystäväni oli humalassa. Kolmannesta kerrasta poikaystäväni kertoi minulle vasta aivan hiljattain.

Kaikki petetyksi tulleet tietävät kuinka paljon tämä sattuu, ja tietää mitä se tekee itsetunnolle. Pahasta olosta huolimatta en tiedä pitääkö erota vai jatkaa.. Päätöstäni vaikeuttaa myös se, että minulla ei ole ystäviä, jotka olisivat tukenani vaan joutuisin olemaan yksin, ja se tuntuu liian raskaalta ajatukselta..! Nää pettämiset oli suhteemme alkuajalla, olisivatko ne voineet jäädä sinne eikä niitä enää tulisi? Mitä pitää tehdä???? Nyt tarvin jonkun täysin ulkopuolisen mielipiteen!!!! Kiitos jos vaivaudutte. :)

Kommentit (1)

Vierailija

Jotenkin ihannoin sinua, kuinka olet jaksanut nämä vuodet.
Mutta haluatko todellakin tulla petetyksi? Onko se varmasti vain tapahtunut silloin ensimmäisenä vuotena? Pystytkö enää luottamaan häneen?

Parisuhteessa luottamus on kaiken a ja ö. Jos itse olisin tuossa tilanteessa, en usko että voisin antaa hälle anteeksi. Humalatila ei ole mikään puolustus ja miksi hän kaivaa vasta nyt vanhoja asioita vuosien takaa, miksei hän olisi voinut niitä kertoa heti silloin kun sekin kolmas kerta tapahtui, niin nytten tilannekkin voisi olla ihan erilainen?

Uskon, että löydät vielä jonkun paremman joka osaa arvostaa tunteitasi eikä satuttaisi sinua tällä tavoin. Tiedän, että se on iso ja raskas askel erota, mutta päätös on sinun. Teet niinkuin parhaaksesi näät, mutta älä ole liian sinisilmäinen.

Äläkä missään nimessä ajattele, että sinussa olisi jotain vikaa kun näin on tapahtunut. Kenenkään ei pitäisi tuntea aliarvoisuutta jonkun miehen takia.

Tsemppiä sinulle jatkoon! Äläkä jää kiinni vanhaan, vaan katso elämässä eteenpäin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat