Arvet

Vierailija

Kaikki joille on tehty leikkauksia ja ommeltu niitä kiinni. Eli jääkö leikkauksesta pahat arvet, onko kellään kokemuksia? Minulla on selässä tatuointi, joka on noin 8cm pitkä, ja haluaisin poistattaa sen leikkauksella aikuisempana. Leikkaus tapahtuisi tietenkin niin että minulta otettaisiin varmaan ihoa muualta ja siirrettäisiin tatuoinnin entiselle paikalle. Mutta paraneeko tämä huonosti? Onko kellään kokemuksia leikkauksista missä ihoa siirretään tai ihan minkälaisista leikkauksista vaan? Näyttääkö alue todella hirveältä vielä parin vuodenkin päästä? Kaipaan todella vastauksia, kaikki kokemukset auttavat minua miettimään mitä teen, Olisin kiitollinen.

Kommentit (4)

Vierailija

Riippuu ihan tatuoinnista ja paikasta mistä se poistetaan, että millainen arpi siihen jää. Mutta yleensä jää vähintäänkin se haalea arpi "muistoksi" poistosta. Joillekkin on jäänyt myös pahemman näköisiä arpia.

Mutta oletko miettinyt tatuoinnin poistoa laserilla?

Vierailija

Joo olen ja mietin tässä juuri että se voisi olla parempi ratkaisu, maksaa vaan niin karseasti. Ja kun niistä ei aina voi olla varma että ne lähtis kunnolla pois. Toivottavasti vastaat tähän

Vierailija

http://laserin.fi/index.php?id=20

En rupea tähän itse siitä kirjoittamaan, kun voit tuolta linkistä lukea laser poistosta tarkemmin, miten se tapahtuu ja kuinka kallista se on.

Kaikkein parhaiten se laser hoito tehoaa mustiin ja sinisiin tatuointeihin. Mutta ihan hyvin myös punaisiin ja ruskeisiin. Jos muistan oikein, niin vihreitä ei pysty kokonaan näkyvistä poistamaan, kun vaan hieman himmentämään.

Vierailija

Tatska on musta ja siinä on vähän varjostusta. Pelottaa vaan että kuva ei lähde kokonaan tai siitä jää rumat arvet. Hirveetä tälläne kun ei tiedä ja ei oikeen löydä msitään kenenkään kokemuksia tästä ja että toimiiko se. Haluaisin todella päästä kuvasta eroon jossain kohtaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat