Mikä vartalotyyppi?

Vierailija

Eilen istuin iltaa erään ystäväni kanssa ja puhuimme vartalotyypeistä. Mielestäni jokainen vartalo on kaunis ja jos on kohtia joista et pidä sinulla on mahdollisuus kaunistaa niitä vartaloasi imartelevilla vaatteilla. Anyway oma ihanne vartaloni on kurvikas, muodokas vartalo. Ja hei, ei lihava VAAN muodokas. Nehän ovat kaksi ihan eri asiaa ja tätä ei kaikki aina tajua..:D Ystäväni kommentoi kummallisesti mieleipidettäni, tämä nimittäin sanoi 'et sä näyttäis hyvältä jos sulla olis kurveja, koska oot niin lyhyt'. Tiedän olevani hieman 'puutarhatonttu'...162cm, ja mitat 91-71-91. Kaverini sanoi varmasti, että mä olisin vartalotyypiltä omena...onko näin? Sanottakoon vielä, että en tosiaan ole mitenkään erityisen isokokoinen, vaan ihan normaali kokoinen nainen..:) Osaisko kukaan kertoa mulle näitä mittoja, jotka pätee just tiimalasiin, omenaan, päärynään ja mitä näitä nyt vielä onkaan..? :)

Millaista vartaloa pidät kauniina? Millainen on vartalosi? Oletko tyytyväinen? Mitä muuttaisit?

Kommentit (5)

Vierailija

Oletan, että 71 cm on vyötärönympärys? Et mitoista päätelleen ole omppuvartaloinen, sillä eroa rinnan ympäryksen/lantion ja vyötärön suhteen ero on 20 senttiä, siten että vyötärö on pienin. Sanoisin, että olet vartaloltasi tiimalasi. Sinun kannattaa korostaa muotojasi oikeilla vaatevalinnoilla eli sellaisille, jotka ovat tiukimmillaan vyötärön kohdalta.

Et mielestäni ole kovin lyhytkään. Vuonna 2008 suomalaisten naisten keskivertopituus oli 165 cm, joten siihen porukkaan on mahtunut paljon sinua lyhyempiä. Jos vaikka ajatellaan latinonaisia, joista monet ovat kauniin, terveen kurvikkaita- hekin usein ovat melko lyhyitä.

Itse pidän eniten tiimalasivartalosta. Se on mielestäni kaikkein naisellisin vartalomuoto. Aiemmin olin tiimalasi, mutta painonnousun myötä olen muuttunut enemmän päärynäksi, koska rasva on keskittynyt lantiolle ja peppuun, kun taas rinnat ovat entisellään.

Vierailija

Mä oon kai A-/päärynäkroppainen. Silleen että on ylä- ja alavartalo vähän eri paria. Tällä hetkellä kintut on suht hoikat ja torso ihan luuta, näytän navasta ylöspäin aika riutuneelta, enkä tosiaan ole tyytyväinen. Perse on taas kropan kaatopaikka, se vähä mikä ei mene suoraan läpi jää yleensä sinne hyllymään.
Muuttaisin itsessäni rintoja isommiksi ja käsivarsien lihaksia + haluaisin lihaa ylävartalon luitten päälle. Tällä hetkellä oonkin lihiksellä, mikä ei tosin oo viel toistaseks tuottanu tulosta :--(

Mun ihannevartalo ois ehkä niinkuin Viivi Pumpasella, Shakiralla tai Lady Gagalla, sellai naisellinen mutta treenattu :----)

Vierailija

Itse pidän kauniina timmiä vartaloa, silleen että on vähän lihaksia mutta ei liikaa! Esimerkiksi Cameron Diazilla on sellainen vartalo, jollaisen voisin itselleni haluta.

Omat mittani ovat 87-67-91, ja pituutta se 162. en ole tyytyväinen, vaan haluaisin kapeamman vyötärön, sillä nyt näytän lähinnä tasaiselta pötkylältä. ja lihaksia voisi näkyä enemmän. :)

Vierailija

No et ole omena, sulla on aika samantyyppinen kroppa kun mulla, enkä tiiä mikä oon. Ittellä on mitat 85-61-86 enkä tiiä yhtään mikä oon, laskuritki sanovat ettei tollasta oo :D ja no en oo hirveen tyytyväinen, haluisin olla hoikempi niin jaloiltani ja vatsaltani, mutten haluisin kummiki et toi lantion ja rinnanympärys pysyy samana. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat