Liiallinen kostuminen pelkästä koskettelusta

Vierailija

Olen 20-vuotias nainen ja tapaillut muutaman viikon erästä miestä,olen neitsyt,emmekä siis ole harrastaneet hänen kanssaan seksiä.Olemme kuitenkin kosketelleet,hyväilleet ja suudelleet toisiamme pitkiäkin aikoja,ja olen huomannut kostuvani tilanteessa niin paljon,että kerran säikähdin menkkojeni alkaneen kesken toiminnan,kun housut tuntuivat myös ulkopuolelta vähän kosteilta.En ole varma tulenko ikinä harrastamaan seksiä hänen kanssaan,sillä seurustelusta ei toistaiseksi ole puhuttu,ja kun kummallakaan ei tunnu olevan kiire,en halua heittäytyä seksiin ennen kuin olen asiasta varma.Nautin kuitenkin hänen seurastaan,enkä pelkää koskettelua,mutta nyt jännitän sitä,että jos suhde jatkuu pitkään "kosketteluasteella",joudun joka kerta tavatessamme jännittämään,että taas kostun epämukavan paljon. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija

Täällä on ollut samanlaista meininkiä, olen tapaillut erästä miestä nyt jonkun aikaa. Seksiäkin ollaan harrastettu, mutta pelkkä miehen kosketus ja joskus suutelu riittää siihen, että kostun omasta mielestäni liikaa. En ole tästä miehen kanssa puhunut, pitäisi varmasti.

"Ongelma" on sinänsä uusi, että tämä on kolmas mies minulle, kenen kanssa olen näin pitkälle mennyt, eikä minulle ole koskaan ennen käynyt näin!
Miehen kosketus tuntuu kyllä todella hyvältä, enkä ollut tällaiseen varautunut sitten yhtään.

Tästä nyt ei ollut sulle mitään apua, mutta josko joku täällä osaisi jotain vinkkiä antaa?

Vierailija

Täälläkin samanlainen meininki :D Ollaan mieheni kanssa oltu yli 7kk yhdessä ja edelleenkin kostun pelkästä kosketuksesta ehkä se vain johtuu siitä että hän on niin haluttava.
Mieheni tietää asiasta...
itsellenikin tämä on uusi asia. edellisen miehen kanssa jonka kanssa seurustelin pitkään, oli taas ongelma että en kostunut.

Vierailija

Se, että te kostutte voimakkaasti poikaystävänne kanssa kuherrellessanne kertoo vain siitä, että teidän keho on äärimmäisen kiihottunut, valmistautunut ja halukas ottamaan teidän poikaystävänne fyysisesti. Ei se ole mikään "ongelma", johon olisi mitään muuta ratkaisua kuin joko harrastaa sitä seksiä tai olla kurehtelematta. Toki tietysti voi ruveta käyttämään siteitä, jotka imevät kyllä osan nesteistä.

Ja miksi edes pitäisi jännittää luonnollista kiihottumista? Jos mies saa teidät kiinni pikkuhousut kiimasta märkinä, niin suurinosa pitää sitä enemmänkin kiihottavana kunnianosoituksena (Hei, hän haluaa mua oikeesti!) kuin nolona juttuna. Sitä paitsi, kerta teillä on ilmeisen mukavaa, luonnollista ja kiihottavaa poikaystävienne seurassa, niin miksi ihmeessä te haaskaatte sitä riemua murehtimalla jotain kostumista? Ottakaa mukaan toiset alushousut ja jos päällä olevat kastuvat täysin märiksi, niin vaihdatte ne kuhertelusession jälkeen kuiviin.

Vierailija
Athenel

Ja miksi edes pitäisi jännittää luonnollista kiihottumista? Jos mies saa teidät kiinni pikkuhousut kiimasta märkinä, niin suurinosa pitää sitä enemmänkin kiihottavana kunnianosoituksena (Hei, hän haluaa mua oikeesti!) kuin nolona juttuna.

aivan, minun pitikin itseasiassa laittaa edelliseen viestiin juuri tuosta. Mieheni kiihottuu entisestään kun huomaa että olen ihan märkänä. En usko kyllä että ketään miestä se haittaa päin vastoin ;)

nankka
Seuraa 
Liittynyt23.1.2012

Minäkin kostun niin paljon, että joskus pitää oikein pyyhkiä pois pahimmat lemmennesteet :D Itsekin häpesin sitä aikoinaan, mutta nykyään vaan nauran asialle, eikä miestäkään se tunnu yhtään haittaavaan, päinvastoin; se on hänestä seksikästä ;)

Jotkut ihmiset kärsivät pimpsan kuivuudesta ja tarvisevat kaikenmaailman liukkareita. Mieluummin liian kostea kuin liian kuiva! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat