seurustelen vai en

Vierailija

minulla on todella kummallinen elämän tilanne josta en pysy enää itsekään kärryillä kun mieheni väittää haluavansa olla minun kanssani ja rakastaa ja haluaa yrittää vielä ja sit kuitenkin selän takana huoritelee minua ja väittää että olisin mukamas kiinostunut jostakusta muusta vaikka en ole ja itse säätää erään nais ihmisen kanssa mitä en itse pysty ollenkaan enää sietämään en tiedä enää että mitä ihmettä mun pitäisi tehä auttakaa joku viisaampi oo ihan umpikujassa miksi hän haluaa pitää myös minut otteessaan eikä päästä mua jatkamaan omaa elämää

Kommentit (2)

Vierailija

Hän varmaankin nauttii siitä,että voi hallita jonkun toisen elämää,ja tietää että joku jossakin ajattelee häntä.Näitä on nähty.

Vierailija

Jotkut ihmiset ovat niin sadistisia ja narsistisia, että nauttivat toisen ihmisen nöyryyttämisestä. Hän varmaan saa jonkinlaisia kiksejä siitä, että pidettyä sinua vallassaan. Rakkauden tunnustukset voivat olla vain keino ylläpitää otetta sinusta. Vilpittömiä nämä tunnustukset tuskin ovat, kun mies haukkuu ja mustamaalaa sinua selän takana ja pettää. Sinuna jättäisin tuon miehen heti. Olet varmaan jollain tavalla pahasti kiinni tässä ihmisessä, kun et ole vielä pystynyt hänestä eroamaan? Hän on luultavasti jossain määrin hyvä puhumaan sinut pyörryksiin tai ehkä sinulla on suuri pelko olla yksin (ts. seurustelematta)? Olet varmasti paljon paremman miehen arvoinen kuin kuvaamasi liero- ala siis elämään arvosi mukaisesti. Voimia irtaantumiseen ja elämään muutenkin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat