Tilanne: mies, kone, seksi..

Vierailija

Mies on ollut koneella pelaamassa lähes koko päivän. Sitten pyysin päästä itse viimeinkin vähäksi aikaa meidän paremmalle koneelleen. Kun kyllästyin, ajattelin että voitaisiin viimein tehdä miehen kanssa yhdessä jotain, tyyliin harrastaa villiä seksiä kun molemmat vähän huppelissakin. Löysin miehen runkkaamasta läppärin ääreltä.. mies kävi siistitymässä ja nyt se taas on tuolla pelaamassa.
Olen äärimmäisen loukkaantunut.. onko teistä tämä oikein? että nainen on talossa koko päivän ja kun miestä panettaa se valitsee käden ennemmin ku mut.. mitä tässä pitäs ajatella?!

Kommentit (8)

Vierailija

Peli taitaa olla Skyrim? Tätä nimittäin on liikkeellä. Käsi voitti sen takia, että sen kanssa ei tartte ottaa paineita, nopeampi, siistimpi ja helpompi tapa. Ei mitään lämmittelyä, eikä mitään jälkihempeilyä.

Toisaalta, ajattelit että voisitte tehdä yhdessä jotakin? KErroitko näistä ajatuksista miehelle, siis suoraan, ilman mitään vihjailuja? Ellet, niin voin paljastaa etteivät miehet ole mitään ajatuksenlukijoita. Jos taas olisi pitänyt vihjeistä tajuta, niin kannattaa toistaa tuo kysymys: miksi mies valitsi ennemmin käden kuin naisen.

Vierailija

siis itse tulin ajatelleeksi että nyt kyllä haluaisin nauttia miehestäni, joten menin makuuhuoneeseemme tarkoituksena tehdä ihan selviä aloitteita, mutta löysin miehen lopettamassa runkkaamistaan....

Vierailija

Lainaus:

Peli taitaa olla Skyrim? Tätä nimittäin on liikkeellä. Käsi voitti sen takia, että sen kanssa ei tartte ottaa paineita, nopeampi, siistimpi ja helpompi tapa. Ei mitään lämmittelyä, eikä mitään jälkihempeilyä.
.....

Hei, eikös tuossa Syrimissä voinut mennä naimisiin jonkun pelihahmon kanssa? Sori, tuli vain mieleen nimestä ja kun nyt sekstailusta puhutiin :D.

Vierailija

siis itse tulin ajatelleeksi että nyt kyllä haluaisin nauttia miehestäni, joten menin makuuhuoneeseemme tarkoituksena tehdä ihan selviä aloitteita, mutta löysin miehen lopettamassa runkkaamistaan....

Eli et siis vielä ehtinyt kertoa ajatuksistasi miehelle eikä tällä ollut vielä tietoa suunnitelmistasi. Miehet ovat miehiä ja välillä he tosiaan tekevät SITÄ kuten naisetkin. Ehkä miestä nolostutti tilanne ja pakeni siksi takaisin koneen ääreen. Turha tuosta on mitään draamaa synnyttää...

Vierailija

Justiinsa. Mun mielestä ei ole ollenkaan hyväksyttävää käytöstä. Siinä vaiheessa jos olis oma mies tehny noin, niin olis saanu semmoset huudot että toista kertaa ei tekis!
Toivottavasti olet sanonut miehellesi kuinka paljon asia loukkaa sinua, ei ne muuten tajua...

Vierailija

Itse olin joskus koukussa peliin, aikoja sitten, en siis seurustellut tai mitään, mutta minulla on siis kokemusta siitä millaista on olla koukussa johonkin peliin. Pahoittelen että joudun tässä nyt vähän puolustamaan miestäsi, mutta itse kun olin koukussa Wowiin joskus silloin aikoinaan, niin minua ei vain jaksanut kiinnostaa ihmisten seura eikä syöminenkään tai mikään, ei ollut väliä oliko kyseessä kuinka tärkeä ihminen, ei vain saanut aikaiseksi lopettaa pelaamista. Siihen jää vain pelaamaan, ja se on paljon vaikeampaa lopettaa pelaaminen kuin voi kuvitellakaan. Saattaa kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta mä tiedän miltä se tuntuu. Ja siis pointtihan tässä on, että miehesi ei ole välttämättä läpimätä vaikka nuon tekeekin, hän on vain pahasti koukussa peliinsä. Pelaamista on erittäin vaikea vain yhtäkkiä lopettaa, se vaatii valtavaa tahdonvoimaa, varsinkin jos on jo kovin tottunut pelaamaan. Itsekin pystyin lopettamaan pelaamisen vasta sitten kun yksinkertaisesti kyllästyin peliin.

Ymmärrän että tilanne on vaikea ja ymmärrän täysin miksi olet loukkaantunut. En itse jaksaisi tuollaista myöskään. Ja en tiedä mikä tuohon on ratkaisuna, mutta koita vaikka erilaista lähestymistapaa. Ole kiinnostunut kenties hänen pelistänsä tai koita sitä itse jos miehesi antaa sen verran tilaa koneelta. Tai ilmoita vaikka jo edellisenä päivänä että huomenna sitten menette yhdessä elokuviin tai jotain, sano vaikka tarkat ajat ja paikat niin ainakin sitten miehesi tietää olla valmistautunut ja silloin hänen ei tarvitse lukea ajatuksia. Ja kun pelaa, on normaalia vaikeampi huomata toisen sanatonta viestintää.

Yksi vaihtoehto toki on, että teillä oikeasti on jotain ongelmia, ja se selviää puhumalla. Mutta miehesi ei ole sen kummempi luultavasti kuin muutkaan peleistä riippuvaiset. Joten yritä ymmärtää häntä, mutta muista että rajansa toki kaikella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat