Kavereita Kouvolasta ja Kymenlaakson alueelta?

Vierailija

Löytyykö täältä muita suur-kouvolassa asuvia? :) Olis kiva saada uusia ihmisiä piiriin (mihin piiriin... :( ) vanhat naamat kyllästyttää,enkä jaksais roikkua samoissa "kavereissa" enää. Aloittais uuden vuoden uusilla ystävyyksillä. :D

Kommentit (12)

Vierailija

Hei! Oletko minkä ikäinen olet tai minkä ikäistä seuraa etsit? Kerro hieman lisää itsestäsi. Itse tahtoisin myös kavereita Kouvolasta kun en ole juurikaan päässyt tutustumaan moniinkaan kahden vuoden aikana minkä olen täällä asunut. Olen pari kertaa yrittänyt netissä tutustua mutta jotenkin sitte jäänyt vaan..

Vierailija

täälä ois kans yks kaveria vailla :D kuukauden päästä olis virallisesti muutto kouvolaan enkä tunne sieltä vielä paljon ketään.. minkäs ikäisiä ootte ja minkä ikäisiä kavereita etsitte?

Vierailija

Itekki vasta muuttamassa kouvolan suunnille :D. Viimeistää 1.5 ois muutto todennäkösesti.

Oon 21v ja ettisin suht samaa ikäluokkaa olevii kavereita :)

kaveria vailla

Tervehdys kaikille kouvolalaisille!

Vieläkö täällä pyörisi kavereita etsiviä kouvolalaisia? Minä oon 17 vuotias kouvolan suunnilla asuva. Toisinaan kaipaisin kovastikin parempia ystäviä, joiden kanssa vietellä aikaa ihan silloin kun aikaa riittää. Paremmat ystävät jäi opiskelujeni myötä eri paikkakunnalle ja vielä tuntuu olo vähän orvolta, vaikka muutamia kavereita on Kouvolasta kertynytkin. 

Vastailkaa... :) !

Vierailija

Onpa tänne tullu vastauksia! Oon siis ite aloittaja, ja unohtanu kokonaan tän threadin!

Mut kyllä vieläkin kovasti kaipailen ystäviä, muhun voi tutustuu vaik ensin mailil ja sielt sitten vaikka fbs, ja jos vaikka tapais kasvotustenkin,niin ois parasta! :)

applegun@wippies.fi

Vierailija

Onko tällä ketjulla vielä lukijoita? :-D

Olisi kiva jos löytyisi valokuvaamisesta ja miksei toki bloggaamisestakin kiinnostuneita  (n. 20v? tai 18+---->) ihmisiä Kouvolan seudulta, jonka kanssa voisi toteuttaa kevyitä valokuvaushommia vaikka päivän asujen ynnä muiden merkeissä? :-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat