miespuolinen ystävä

Vierailija

Minulla on ollut tämä miespuolinen ystävä, (martti, nimi muutettu) nyt hyvänä ystävänä noin vuoden. Me olemme kertoneet kaikki asiat toisillemme, ja hän tietää minusta melkein kaiken. Mutta nyt vähän aikaa sitten hän petti luottamukseni, ja pilasi melkein suhteeni poikaystävääni. Pidän Martista niin paljon ystävänä, että annoin anteeksi tämän. Mutta sen jälkeen hän on yrittänyt ansaita luottamukseni takaisin, mutta en ole vielä valmis siihen.

Nykyään hän kohtelee minua erittäin kummallisesti. Välillä hän tekee mitä tahansa, jotta saa nähdä minut jos minulla on huono olla ja hän haluu tukea minua. Mutta sitten, taas välillä hän kohtelee minua todella huonosti. Ei välitä ollenkaan jos sanon hänelle jotain. Puhuu paskaa minusta muille ystävilleni ja tuntuu kuin olisin hänelle vain ilmaa. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä asialle, sillä Martti on kumminkin minulle todella tärkeä ystävä, minun vähäisellä ystävä määrällä ja en haluaisi luopua hänestä. Mutta en jaksaisi myöskään katsella hänen paskamaista käytöstä ...

Kommentit (2)

Vierailija

Kuulostaa niin tutulta. Mun mielestä aika selvää että Martti on sinuun rakastunut :( Eihän se nyt tietenkään aina niin mene, mutta kokemuksesta voin sanoa että jos mies ja nainen ovat hyviä ystäviä, niin yleensä jommalla kummalla on syvempiäkin tunteita toista kohtaan, vaikka väittääkin että haluaa olla vain ystävä.

Itsellänikin oli aikoinaan paljon miespuolisia ystäviä. Monen kanssa on tullut sovittua että "ollaan vain kavereita joohan" ja kuitenkin oltu tosi läheisiä. Joka ikisessä tapauksessa on lopulta selvinnyt, että miehellä on tunteita minua kohtaan, tai olen itse huomannut pitäväni miehestä enemmän kuin ystävänä. Ja aina tämmöisistä "kaverisuhteista" joissa ollaan oltu tosi läheisiä tosiystäviä on seurannut särkynyt sydän :(

En nyt sano että Martti välttämättä on sinuun rakastunut mutta aika todennäköistä on, varsinkin käytöksestä päätellen. Yhtenä päivänä hän haluaa olla sinulle hyvä ja toisena pettyy kun tajuaa ettei siitä ikinä seuraa mitään enempää kuin ystävyyttä, jolloin hän purkaa pahaa oloansa sinuun. Tämä nyt on vaan yksi "analyysi" tilanteesta.

En usko että sinun täytyy luopua ystävästäsi kokonaan, mutta pieni etäisyys ei varmasti olisi pahitteeksi, ihan parisuhdettasikin ajatellen. Mitä mieltä poikaystäväsi on teidän ystävyydestä tai Martista yleensä?

Vierailija

Minun ja poikaystävällä meni poikki kyllä tässä vähän aikaa sitten. Mutta silloin kuin seurusteltiin, ei hän oikeen pitänyt siitä kun vietin Martin kanssa niin paljon aikaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat