Kolmin?

Vierailija

Moikka.
En tiedä, onko joku lukenut kun tossa joku aika sitten kirjoitin aiheesta ett mikä neuvoksi, kun tuntuu että ei yksi mies riitä. No nyt sitten itsehillintää koetellan vähän lisää, kun yksi vanha säätö (ja tosiaankin siis vain säätö, johon tosin vähän oli ehtinyt herätä jo tunteita ja joka oli kuin suoraan kenen tahansa unelmista) laittoi tossa pari päivää sitten pöydälle ehdotuksen kun juteltiin mesessä, että haluaisinkos osallistua hänen ja naisystvänsä kanssa kimppakivaan. Ajatus kutkuttaa, mutta toisaalta seurustelen, joten se ei olisi kovin ok. Olen poikaystäväni kanssa keskustellut asiasta mutta selvää vastausta en ole saanut. Uskallanko lähteä leikkiin mukaan, jos tunteeni tätä entistä kohtaan heräävätkin taas? Onko jollakulla kokemusta kolmin olosta? olen bi-seksuaali ja tyttö on hyvin kaunis, mutta onko se niin mukavaa, jos tätä toista tyttöä huomioidaan tyttöystävänä enemmän kuin minua? Kiltit vastatkaa ja yrittäkää saada jotain selkoa sepustuksestani. :D

Kommentit (6)

Vierailija

Itsekkin olen varattu naisihminen, mutta olen huomannut itsestäni piebuä bi seksuaalisia piirteitä. Oman miehen kanssa tästä keskusteltu mutta hän ei tunnu vaan innostuvan ajatuksesta että toisin kolmannen osapuolen ja vieläpä naisen sänkyymme.
itse olen sitä mieltä että vaikka pettäminen sinänsä onkin väärin, meillä on vain yksi elämä joka pitää elää itseämme varten, ja jos minulla olisi tuollainen tilaisuus kuin sinulla, en edes epäröisi vaan suostuisin todellakin!

Vierailija

No kun houkutu olisi kova, mutta poikaysäväni on ihana. En haluaisi satuttaa häntä enkä pettää. Toisaalta tämä on ainutkertainen tilasuus joka ei toistu. Haluaisin vain varmuuden että se on oikea asia tehdä. Enkö sitten kerro poikaystävälleni aikomuksistani? Vai kerronko että aion näin tehdä ja katsoa antaako hän anteeksi?

Vierailija

Jos olisin samassa tilanteessa, en näkisi kuin kaksi vaihtoehtoa: Joko puhut asiasta miehellesi ja kysyt mitä mieltä hän on tai sitten annat vain olla. Itse katuisin luultavasti jälkeenpäin jos en kertoisi asiasta miehelleni, itse en pidä minkäänlaista pettämistä sallittavana, vaikka tässä onki vain yksi elämä. Mutta kaikki tekevät omat päätöksensä. Ja voithan ensi kysellä haluaisiko miehesi koittaa kolmen kimppaa, ja jos haluaa niin sittenhän sinun ei tarvitse loukata miestäsi ja saat kolmen kimppasi jonkun kanssa, et ehkä niiden kanssa joiden kanssa ajattelit sitä alunperin harrastaa. Mutta itse en kyllä varmaan tekisi mitään jos mies ei hyväksyisi edes hänen kanssaan harrastettavaa kolmen kimppaa. Pidän kuitenkin parisuhdetta tärkeämpänä. Tuli vähän sekavaa selostusta, mutta, tee niinkuin parhaaksi näet:)

Vierailija

Onmelko varmasti liikaa poikaystävältä vaadittu, että voit parisuhteenne aikana kokeilla kolmen kimppaa, jossei ole jo aiemmin sovittu, että on avoin suhde ja saa säätää toisten kanssa. Jos houkutus kolmen kimppaan vie voiton, niin kannattaa olla valmis uhraamaan parisuhteensa. Poikaystävän myöntyminenkään ei välttämättä tarkoita sitä, että hän oikeasti pystyy lopulta asian kanssa elämään. Seksi toisten kanssa parisuhteen aikana, ilman että asiasta on selvästi sovittu poikaystävän kanssa, on pettämistä ja se voi jättää poikaystävääsi todella pahat haavat.

Vierailija
ennipenni

kannattaako sitä sitte nyt seurustella jos yksi ei riitä.?

Samaa mieltä. Uskon että parisuhde, jossa haluaa muitakin, ei ole sitoutumisen arvoinen. Kannttaisi suosiolla lähteä silloin mielummin seikkailemaan kuin jäädä satuttamaan toista ja mahdollisesti itseään. Kun toista todella rakastaa ja haluaa, riittää hän yksinään eikä muita silloin kaipaa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat