Tanssilattian ihmeellisyyksiä

Vierailija

Hei!

Olen taas baari-illan jälkeen kovin hämmilläni tanssilattian teerenpeleistä, joten ajattelin näin suoran epäsuorasti netin välityksellä kysyä apua ja selvennystä.

Tilanne: tyttöpari tanssii tanssilattialla. Olen nopeasti vilkaissut toista tytöistä ja saanut katseen takaisin. Tytöt jatkavat yhdsessä tanssimista, mutta kuin sattumalta päädymme kovin lähelle toisiamme. Tyttö, jonka kanssa minulla oli katsekontakti, tanssii kaverinsa kanssa selkä minuunpäin. Nyt seuraa se hämmentävä osuus. Ihan kuin tilaa hakeakseen tyttöpari melkein pakittaa syliini!

Samanlaisia tilanteita on tapahtunut useasti ja olenkin alkanut miettimään, että odotetaanko minulta vain peliliikkeitä tässä tilanteessa? Kinkusta kiinni? Tähän asti olen aina vain kohteliaasti tehnyt tilaa ja siirtynyt hieman sivummalle, kun en oikein ole osannut tulkita tilannetta.

Tätä kirjoittaessa olo on vähän sellainen, että olen vain yrittänyt etsiä merkityksiä täysin merkityksettymistä sattumista tanssilattialla, ehkä he vain todellakin hakevat lisää tilaa lattialla. Vähän jeesiä kaivattaisiin!

t. eksyksissä-tanssilattialla

Kommentit (6)

Vierailija

Voi olla että tosiaan teet kärpäsestä härkästä, mutta mistäpä tuota tietää :)

Voi tosiaan olla että tytöt on epähuomiossa peruuttaneet sua päin, taikka sitten kiinnostusta todella on ilmassa ja tytöt/tyttö tahalleen hankkiutuu sun lähelle.
Tuo kinkusta kiinni -lähestymistapaan en sinuna aivan lähtis, mutta voithan kevyesti ottaa lanteilta kiinni ja kysyä vaikka et " anteeks oonko mä sun tiellä" tms lirkuttelua :D Jos tyttö ei halua sun kanssa mitään, ni huomaat kyllä ja sama toisinpäin :)

Vierailija

Eih, mä inhoon ite tota ehkä eniten että joku mies tulee taakse tanssii ja ottaa lanteilta kiinni! Varsinkin jos tanssin kahdestaan kaverini kanssa... eri asia sitten jos on jo samana iltana ollut säpinää ilmassa, katsekontaktia jne, ja aletaan tekemään lähempää tuttavuutta :)

Mutta tuohon sun alkuperäiseen kysymykseen en kyl oikein osaa vastata. Vähän kyllä vaikuttais siltä, että tyttö tahallaan tulee lähelle muka ottaakseen lisää tilaa itselleen. Mutta emt, älä nyt suinpäin mene lanteista ottaa kiinni :D

Vierailija

Varmaan kannattaa heittää joku iskurepliikki tytölle enemmin kuin tarttua kiinni, siltä varalta, että kyseessä ei ole lähestymisyritys. Tää nyt oon niin ykslökohtasta, mut mä tykkäisin jos vaikka sanottais :" Hei, sä tanssit hyvin. Maistusko sulle juotava?" Siis jos olet kiinnostunut. Toi kysymys:"anteeks oonko mä sun tiellä?" voi olla sellanen, että tyttö ajattelee "eikö toi ny tajua, mitä mä tässä yritän" jos tarkoitus on ollut lähestyä sua ja flirttailla sulle.

Vierailija

Älä tarjoudu ostaan tytölle juotavaa! EHKÄ käy jos ootte tehneet enemmänkin tuttavuutta illan aikana ja jutelleet pöydässä, jos haluut lähtee itelles juotavaa hakeen niin on kohteliasta tuoda tytöllekin. Mut iskurepliikkinä "Maistuisko juoma?" antaa säälittävän ja epäitsevarman kuvan, ikään kuin ei luottais omaan kiinnostavuuteensa ja yrittäisi ostaa tytön huomion. Tyttö ottaa juoman ja lähtee meneen viimeistään lyhyen kohteliaisuudesta kestetyn juttelun jälkeen. Tai katoaa jonnekin sillä aikaa kun haet juomaa. Believe me.

(p.s. olen nainen)

Vierailija

Mulle on ikäänku iskureplan ohessa tarjottu juotavaa ja olen ottanut sen vaan kohteliaisuutena. Jos mies ei oo inspannu niin oon kohteliaasti kieltäytyny. Jos oon juotavaa ottanut vastaan, niin oon istunut juoman kanssa miehen pöytään ja jäänyt juttelemaan. Jos mies on vaikuttanut mukavalta ja kiinnostavalta jne., niin jutulle on ollut jatkoakin. Mut meitä on moneksi- joku saattaa vaan hyödyntää tilaisuutta ja jättää miehen, kun juomat on tarjottu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat