Facebook uudistus ja sen haitat

Vierailija

Noniin, eli siis mitä haittoja olette havainneet suhteessanne juuri tulleen facebook uudistuksen myötä? Itse siis huomasin samantien esim. aikajanan tultua nykyiseltä mieheltäni (hänen luettuaan tosi vanhoja päivityksiäni) todella suurta mustasukkaisuutta koskien entistä miesystävääni.. Kuulen päivittäin kommentteja "no tekin olitte tosi usein syömässä jossain.. ja tehän kävitte aina viettämässä aikaa ******* (jossain tietyssä paikassa) ?" "Miksi teillä oli noin paljon omia juttujanne?" "Onko hän parempi kuin minä?" ... ja vuosisadan perheriita meneillään tämän kysymyksen jälkeen..

Ajattelin vain asiaa tänään ja nyt kun oikein mietin niin tulin siihen tulokseen että mitä se oikein nykyiselleni edes kuuluu? Joten päädyin poistamaan kaiken tiedon itsestäni facebookista jotten joudu samanlaiseen ristikuulusteluun uudestaan.. Kukaan ei siis näe yhtään ainoaa päivitystäni ennen tätä päivää eikä tule näkemäänkään, ainoa mihin kyseistä palvelua käytän on vain, että saan ystäviäni "kiinni" silloin kun heitä puhelimella en voi tavoittaa..

Kaipaisinkin kokemuksia, onko kenellekkään tullut esim. facebookin tai muun sosiaalisenmedian uudistuksen takia ongelmia parisuhteeseen?

Kommentit (4)

Suuvvi
Seuraa 
Liittynyt29.11.2011

Samanlaisia kokemuksia itselläkin.. Seurustelua takana noin 4 kuukautta. Hurjaa mustasukkaisuus-draamaa. Me ollaan koettu todella raskasta aikaa viimekuukausina.. Tai ainakin minä. (abortti). Koitan toipua siitä mutta tuntuu naurettavalta kun mies kaivaan esiin minun monta vuotta vanhat tilapäivitykset kun olin onnellinen ex-mieheni kanssa. Miten saan hänet ymmärtämään että seurustelen hänen kanssaan enkä eksäni? Kaikkea on jo melkein kokeiltu. +, että meistä se olen minä joka tuen ja lohdutan häntä abortin jälkeen..

Vierailija

Ääähh.. Odotan kauhulla uutta facebookia. Miten tuollainen yksi nettisivu voi pilata monien suhteet? (Varmasti tulee pilaamaan uuden uudistuksen myötä). Voin kertoa, että mahtaa täälläkin päin olla mustasukkainen mies tiedossa kun saa selville kaikki vanhat tilapäivitykseni vaikken itsekkää edes muista mitä olen kirjoitellut sinne.

Vierailija

no voi herranjestas.. onhan ne ollut siellä ennenkin, nyt vain helpommin kaivettavissa. Sanoppa vaikka sille miehelles et kasvaa aikuiseks

Vierailija

Itselleni ei ainakaan ole koitunut mitään ongelmia uudistuksen myötä. Menneet ovat menneitä, jokaisella meillä on oma historiansa ja sillä selvä. Ei niitä asioita kaivella muutenkaan, joten miksi pitäisi tarttua johonkin mikä tapahtui facebookissa kauan sitten? Varsinkin jos nyt eletään onnellisessa parisuhteessa, on mustasukkaisen osapuolen oltava aika epävarma itsestään, jos tuollaisesta täytyy ruveta riitaa haastamaan ja kumppanin tunteita itseään kohtaan epäilemään.

Kannattaa varmaankin vain osoittaa nykyiselle miehelleen, kuinka onnellinen juuri hänen kanssaan olet ja muistuttaa, että vaikka teillä exäsi kanssa olikin omat hetkenne, tyyppi on siitä huolimatta nykyään nimenomaan entinen, eikä nykyinen poikaystäväsi.

Ja kuten jo sanottiin, ovathan ne tiedot olleet siellä nähtävillä koko tämän ajan, nyt ne vain ovat helpommin löydettävissä.

Mikäli joku epäilee, että vanhoista päivityksistä saattaa jotakin kärhämää tulla, voihan oman aikajanansa tarkastaa ensin itse, poistaa sieltä kaikki haluamansa ja julkaista vasta sitten kaveriensa nähtäväksi. (Jälkiviisaus ei toki auta ketään...)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat