oman elämänsä samanta jonesit...

Vierailija

Olen elellyt tässä nyt vuoden sinkkuna ja voin kertoa että tätä sex and the city meininkiä on eletty melko kirjaimellisesti.
Mulla ei varsinaisesti ole mitään kysymystä esitettäväksi, mutta olis mukava keskustella joistain aiheista teidän kans, ketkä harrastatte tai ootte harrastaneet jonkinlaisia irtosuhteita.

Eli näitä aiheita ois,

Miesten kondomikammo. Itse en käytä e-pillereitä, joten kondomi on ehdoton. Kuitenkin parin herrasmiehen kanssa on käynyt silleen että ne ei pysy kovana kun alkaa kondomin kanssa pelaaminen.. Ja senpä takia kävi viimeksi niin, että lopulta harrastettiin seksiä ilman sitä kondomia. Tajuttoman tyhmää, mutta olin humalassa ja nyt todella taas tajuan paremmin tätä elämää, ja että näinki voi käyä.. Hohhoi.

Joo ja tästä pääsis aasinsillalla seuraavaan aiheeseen, eli seksi ja kuukautiset..
Onnettomasti pari kertaa on käynyt niin, että mulla on kuukautiset ja tapaan jonkun hunkin, ja hitto kotiinha ne pittää viiä. Eka kerralla kerroin touhujen alkaessa, että ööö ei me voija, kun on menkat... jne. mutta mies totesi että ihan sama, panettaa niin paljon että no problema. jjjooo.
Viimeksi kerroin kuukautisista jo baarissa, kun jutut kävi levottomiksi, etten sitten jouvu tuottamaan pettymystä. Tälläkin kertaa herrasmies oli sitä mieltä että ei huolta, ollaan vaikka suihkussa. WHAT. Parisuhteessa se on jotenkin ihan selvää että kuukautisten aikanakin voi harrastaa seksiä, mutta että nämä yhen illan jutut alkaa siihen on minusta aika jännää.

Kolmas aihe ois sitten anaaliseksi yhen illan juttujen kanssa...
Oon aivan hämilläni, kun sanoisinko että n. 90 % miehistä kenen kans olen ollut, on halunneet sekaantua myös b-rappuun.. Mulle se käy aivan hyvin, ei siinä... Mutta en oo osannu aavistaakaan että anaalihommat on niin yleisiä.

Keskustelua ja kokemuksia saapi jakaaa :)))

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Hei, oon itekkin ollu tässä jo jonki aikaa sinkkuna ja yhen illan juttuja on ollut ja mennyt. Melkein joka ainoan kerran mietin että voi, ei taas mitään järkee ja joskus tulee tosi halpa olo. Mutta on toki ollut oikein hauskaakin ;)

Miehet ja kortsu on ikuinen ongelma. Jotku ei vaan tajuu että kortsua on käytettävä ellei halua isäksi. Itse en myöskään käytä pillereitä ja on ollut pari tilannetta kun olen harrastanut suojaamatonta seksiä. Onneksi kaikki hyvin! Aina sitä jännittää on saanut jonkun taudin tai kantaako jonkun lasta mahassaan. Miehille luu kurkkuun, joko kondomia käytetään tai seksiä ei heru! Hahhh ja se kun onkin niin helppoa :) Varsinkin jos on vähän huppelissa.

Menkat ja seksi ällöttää mua. Itsellä ei ainakaan oo hyvä olla jos on menkat ja tätyisi innostua harrastamaan seksiä.

Mulla on ollu yks joka oli oikein innostunut tutustumaan b-rappuun. Aluksi ajattelin että hei, ei todellakaan! Mutta sitten sitä kohta jo mentiin ja äijä kiitteli oikein kovasti. Sanoi että niin harva nainen innostuu anaalista. Siihen voin kyllä todeta, että en oikein minäkään. Kesällä näin tätä jätkää aina sillon tällön ja päädyttiin aina samaan osotteeseen, sillonki hän oli hyvin kiinnostunut harrastamaan anaalia. Ilmotin että joo ei kiitos, en halua niin meijän näkeminen loppu siihen sitten. -___-

Vierailija

Haha, i feel you :)

Mulla ei tuota halpa olo fiilistä ole ollut, ko oon ottanu aina silleen hauskan pidon kannalta. Mää tykkään seksistä, ja miksi siittä pitäs potea huonoa omaatuntoa :D

Jooo mullakin pikkasen aina kuumottaa sitten jälkeenpäin, että terve, kohta hiv ja vauva mahassa... :S Ja justiin nuita humalahommia pitäs varoa, ko vaikka oon aina tosi järkevä humalassa, niin kyllä siinä voi käyä niin että harkintakyky pettää..
Mutta oikeesti, joku järki miehillekki tuossa hommassa, nykyään niin moni nainen käyttää pillereitä ja varmaan antaa miesten vedellä paljaalla, sen perusteella että mies on ite sanonu olevansa terve.. ääää kauheeta.. ja sitten levitetään tauteja kukasta kukkaan m m m.
JJoo vois lopettaa mieshommat... :D

Ei minustakaan se kaikkein ihanteellisinta oo harrastaa menkkojen aikaan seksiä, minua se ei sinänsä silleen haittaa mutta mua tavallaan harmittaa miehen kannalta ja onhan se sotkusta ja ei niin nautinnollista kuin muuten.

Tuo b-rappu asia on kyllä mielenkiintonen.. Kaikkien kans 90 % kanssa en oo nuita hommia harrastanu, mutta siis heillä on kumminki ollu mielenkiintoa sinne suuntaan.. Ko aiemmin jotenki aattelin että b-rappua jotenki varottas ja väisteltäs että ei vahingossakaan kosketa. Totuus on kuitenki toinen näköjään.

Mitämitä, jos oli hyvä hunkki muuten, niin kait sen ois voinu varalla pitää...? :D

Vierailija

Nii määki oon aina koittanu itelle sanoa että mitä sitten, kerranhan tässä eletään ja hauskaa täytyy saada pitää =) Oon muutenki tämmönen hiton mietiskelijä joka jää miettimään jokasta tekoa ja asiaa -_- Vois relata :D

Jep, tuo on typerää jos nainen menee uskomaan ku jätkät sanoo että joo, oon terve lässylää. Se ei paljon sitä jätkää paina jos se tauti leviää siihen naiseen ku se ei sitä naista tuu varmaan kovin usein sen panon jälkeen näkemään. Miehet sanoo mitä vaan saadakseen pesäää. Huohhhh :s

Joo, hyvä oli vaan jäbä veti herneen nokkaan ku sanoin että noub, ei enää b-rappulle. Sen jälkeen lähti joku muu mimmi sen mukaan :D

Nyt mulla on semmonen tilanne että tutustuin yhteen jätkään ja yllättäen päädyttiin samaan osotteeseen. Ja näin kävi montamonta kertaa ja kuinkas nyt on sitten käynytkään, menin ja ihastuin! Perhana :D Ajattelin että minähän en jää tätä asiaa pähkäilemään että ÄÄ apua onkohan se yhtään kiinnostunu musta enempää ja hm mitähän se aattelee meistä ja tästä hommasta ja päätin sitten ilmottaa olevani kiinnostunu ja kysyin että haluaako tää jätkä musta yhtään mitään sen enempää niin jätkä vastas että joo oon miettiny itekki kaikenlaista ja kaikki asiat kuulemma sekasin eikä tiiä mitä haluaaa.. Ja sano että ei halua aiheuttaa mulle mitään paskaa ellei oo jo aiheuttanu ja toivo että ymmärtäisin sitä. Nyt en tiiä mitä pitäis tehä ja puhuuko jätkä totta vai luistiko tilanteesta keksimällä että on hankala tilanne.. :O En tiiiä, ärsyttää.

Vierailija

Mäkin ennen mietin hulluna, ja olin kauhee moralisoija, mutta nyt on asiat toisin , ja ei voi ko tykätä :D
Aaa, ihme tyyppi jos siittä vetää herneen nenään, kun jos kuitenki ois ollu sitä ykköstä tarjolla :D

Aiii, sinkun viiminen virhe on mennä ihastumaan ;D
Aika rohkea veto tuo kiinnostuksen ilmottaminen suoraan! Ja tuo pojun reaktio on sinänsä positiivinen että "oon itekki miettiny kaikenlaista" hoooooooh tästä haluamme tietää lissää?! Ehkä sillä on samanlainen vaihe päällänsä ko mulla, että toisaalta hamuttaa kaikenlaista juttua ja vois harrastaa semmosta seurustelunkaltasta toimintaa mutta ei haluta sitoutua ja oikeasti seurustella..
Mää sanoisin että nyt oot vähän coolina, jaaa jos se hamuilee sua oot coolina, muttaa lämpenet jos se tarpeeksi lämmittää.. :P Ja sitten ko tilanne on oikea koetat puhua sen kanssa kasvotusten, niin siittä ottaaa paremmin selkoa.
Jos se on silleen että ei halua mittään juttua, korkeintaan seksiä, niin sun pittää sitten päättää että mille haluat alkaa. Jos seksi on hyvää, ni miksei, mutta siinä on se riski että itellä mennee tunteitten kanssa höpöksi ja sydänriepu on kohta palasina.

Iteki vahingossa kesällä menetin sydämeni yhelle tyypille, vaikka ensin aattelin että voi kuinka kiva tämmönen pikku kesäromanssi.. jonka oli siis määrä päättyä syksyn tultua..
Kuitenki se ei aivan mennykkään niin, vaan molemmat "järkkäs" tapaamisia (hän asuu siis eri kaupungissa) ja harrastettiin elämäni seksiä ja oltiin muutenki välillä kuulolla...
Se on ollu välillä tosi cool, ja niin minäkin sitten olen ollu tosi varpasillaan ja varovasti ettei mikään säry.. Kuitenki tätä on kestäny nyt puoli vuotta, joten oon aatellu että kun seuraavan kerrän meillä on seksitreffit (toivottavasti, sormet ja varpaat ristissä että näin käy :D ) niin otan puheeksi että mikä on meijän homman nimi. Me ei nimittäin olla puhuttu halaistua sanaa tästä meijän touhusta, paitsi sen verta ko kerran sanoin sille että " me ollaan kyllä ihan pöljiä" kun se tuli mun luo taas.. ja se sanoi siihen että " saahan sitä olla".. Jonkinlainen yhteisymmärrys siis.... hohhoi.

Mutta niin oon siihen edelleen ihan hulluna. Sen on tässä "tutkimusta" tehessä huomannu että oikeesti on olemassa "sitä jotain" tai kemiaa, jota tuntee vaan harvojen kanssa.. Ja sen kans meillä todella on sitä jotain ja se saa mut ihan hulluksi.
Kaikkien kans ei vaan natsaa, vaikka mies voi olla komee ja fyysisesti hyvä ja teknisesti taitava... :D

Vierailija

Joo, todellakin viimenen virhe ihastua! Niin munki mielestä olin melkeinpä liianki rohkea ku menin laukomaan asian suorilla. Mutta oon kyllästyny jo semmoseen odottelemiseen ja joo katellaan miten tässä käy, aika näyttää. Moni homma menny odottamisella puihin. Joko joku muu muija on kerenny viedä saaliin suorapuheisuudellaan tai jotain muuta vastaavaa. Ajattelin että asia tulee nyt selväksi. Ja nyt en tiiä pitäskö katua vai ei :D Mulle yks kaveri anto kans neuvon että pidä vähän etäisyyttä ja anna asian olla ja esitä vähän hankalammin tavoteltavaa niin jätkä alkaa tajuu mitä on menettämässä ;):D Veikkaan kans että sillä on joku tämmönen haluun, en haluu juttu menossa. Mutta sillä on kyllä aika vaikea erokin taustalla, sen tyttökaveri petti sitä. Paha paikka on nyt vaan se että tää jätkä raukka varmaan on säikähtäny mua niin ettei uskalla samaan kauppaan tulla :D Sydänriepu ei kyllä jaksais nyt enää särkyä. Toivotaan parasta, jospa se aurinko paistais risukasaanki :)

Hahh, toi on perus että tämä nyt vaan on tämmönen "pikkujuttu" ja kohta huomaa olevansa retkussa :/ :D Voi, ihanaa just toi ku tapaa tommosen jonka kanssa kaikki loksahtaa kohilleen. Puoli vuotta on jo aika pitkä aika, pakko kai silläkin on jotaki tunteita olla.. Ei se olis jaksanu tapailla noin pitkään pelkän seksin takia, sais kait se helpomminki jostain muualta. Ja muutenki oon sitä mieltä että kun ihmiset harrastaa seksisuhteita ja ne kestää vaikka esim. jonku 2vuotta ja silti ne ihmiset väittää ettei tunne juuri paskaakaan sitä toista kohtaan niin siihen en jotenki usko : o 2 vuotta ja silti ei mitään..!

Vierailija

Haha, jos sillä on sitoutumiskammoa tai muuta vastaavaa ni voi olla että se kans pitää vähän nyt sit etäisyyttä, säikähti raukka... mutta kyllä routa porsaan kotiin ajaa, ja sillon sää voit olla hankalasti tavoiteltava ;)
Aika näyttää miten tuossa käy :) Ainakin sää oot nyt korttisi pelannu hetkeksi tämän asian suhteen.

Niin minäki aattelisin että senki on pakko tykkäillä minusta, kun ollaan yhessä me ollaan niin lällyjä ja pötkötellään yhessä ja se voi pötkötellä mun sylissä ja mä sen ja käveltiinpä käsi käessäki jaaa se tarjoo mulle aina jos mennään kahville tai syömään ja muutenki tämmöstä parisuhdesettiä ilman sitä pasisuhdetta tosiaan :D MUTTA. Mikä juttu ettei voi puhua asioista?! Oon fb:ssä jotain yrittäny vähän vihjailla, mutta se ei ala puhumaan oikeista asioista :D

OI voi, villistä sinkkuelämästä päästiin nolosti tämmöseen ihastumistarinoihin ja elämämme miehiin, kamoon jotain selkärankaa :D

Vierailija

Jep, kortit pelattu, morjesta vaan pokeripyötään :D

Ai te oikein käytte syömässäki ja kahvilla, oi no jooo pakkohan sen sillon on piru tykättävä! No niin ja yllättäen ongelmana että mies ei puhu eikä tajua..No nyt odottelet vaan sitä seuraavaa tapaamista ja alat vihjailla oikein kunnolla :)

No älä muuta sano : DD Tosi villejä sinkkuja. Vois oikeestaan sanoa että voi ku oliski aivan oikeesti kunnon villikko ja osais olla ihastumatta!

Vierailija

ahahah :D
Joo mut on mulle tuo sinkkuelämä muutoin toiminu aivan hyvin, nyt ko on se yksi kiintopiste ja elämäni mies joka ei oo saatavissa, niin voi hyvillä mielin ja coolina tehhä tätä tutkimusta muualla. Ja, tutkimuksissa on tosiaan tällä erää selvinny, että sitä kemiaa ei joka nurkalta löyvy.. Etsinnät jatkuu kuitenkin... ja toivo elää!

Vierailija

Näin on! Pidetään lippu korkeella :) ai mikä ennipenniä ällöttäää, koko hommako?
Ei se ällöttävää ole, oikeinkin jännittävää ja hauskaa =)

Vierailija

Täältäkin yksi "Samantha Jones" ilmoittautuu! (Ystäväni käyttävät minusta tätä nimeä oikeasti... :D ) Mahtava keskustelu!

Voisin kuvailla itseäni enemmänkin "parisuhdeihmiseksi"; viihdyn parisuhteessa säännöllisen ja laadukkaan seksin ja hellyyden vuoksi, olen romantikko. Mutta nyt on päässyt käymään niin, että olenkin viihtynyt sinkkuna pidemmän aikaa; en ihastu kovin helposti enkä usein, kranttu olen siinä mielessä.

Yhden illan juttuja on ollut muutama, mutta olen todennut että se ei ole oikein minun juttuni. Lähestulkoon joka kerta huonoa seksiä, vaikka kuinka kertoisi ja näyttäisi mistä tykkää + morkkis... Parempi on kun menee yksin kotiin ja runkkaa sillä kömpelömmällä kädellä. :D Toki pari poikkeustakin on sattunut, sellaisia joita ajatellessa alkaa hymyilyttää sen myötähäpeän tunteen sijaan.

Prefeeraan siis rattopoika-järestelyä sinkkuaikana. Tyyppi, jota ei vaan jotenkin kykene ottamaan vakavasti (jota jollain tasolla jopa inhoaa, mutta seksi toimii) ja joka ei halua tulla vakavasti otetuksi. Eli pidetään hauskaa niin kauan kuin tuntuu hyvältä. :) Tällaisia on tähän puolivuotiseen mahtunut jo kaksi (eri aikaan tietysti, näillä jutuilla on tapana muutaman kuukauden sisällä vaan hiipua pois) ja kolmas juttu nyt aluillaan, erittäin tyytyväinen! :)

Eräs vakavasti otettava unelmamies olisi kiikarissa, mutta en pidä kiirettä. Otan sen vasta siinä vaiheessa kun se todella haluaa minut kokonaan.

Vierailija

Jes, kiva kuulla että meitä tässä yli kolmen sadan joukossa on ainaki se kolme samanthaa ;D muut lienee charlotteja..

Mulle niin kelpais tuo rattopoika, tai muodikkaammin ilmaistuna friends with benefits juttu. Oonki yrittäny tässä tuollaista kehitellä, mutta sopivaa ei oo sattunu kohdalle.. Tai oli yks toooosi kiva poju, semmosta kaverimatskuu, mutta sitä selvästi kiinnosti enempiki. Kuitenkin sitten annoin sen jutun edetä suudelmiin, ja hoksin että joo, se pussaa hyvin, mutta mä en vaan syty... Niin jätinpä sen benefits osan kehittelemättä vielä tällä erää.. Jotenki siittä järjestelystä pitäs varmaan ääneen sopia, ettei käy köpelösti kellekään... En halua särkyneitä sydämiä kontolleni.

Tän kesäisen elämäni rakkauden kanssa meillä on ollu vähän tuomonen fwb -juttu, mutta kun se asuu toisella paikkakunnalla, ei siittä oikeen oo iloa yksinäisiin iltoihin niin usein kuin olis tarve.. :D

Miten sää oot päätynyt rattopoikien kanssa tähän järjestelyyn, onko se tapahtunu luonnollisesti vai ootteko keskutellu asiasta?

Ja unelmamiehet.. huoh.. niistä ei oo ko pään vaivaa :D

Vierailija

No mua ällöttää se miten vastuuttomia ihmiset voi olla. "vaik oon humalas aina tosi järkevä, ni silti aina voi käydä vahinkoja" ?? Onpas siis tosi järkevää. yks kaveri kans parikymppisenä vähä seikkaili ilman kortsua ja nyt se on yksinhuoltaja. tai sit ku saa jonku taudin ni on seki hauskaa varmaan. ihmettelen vain ihmisten asennetta nykyään, varsinkin nuorien

Vierailija

Itse olen ollut sinkkuna tässä parisen kuukautta. Ja pitkä aikaisesta mies ystävästäni on tullut minulle "fuckbuddy" eli vierailemme toisiemme luona säännölisesti puuhailemassa.
Tapasin kuitenki erään toisen miehen juhlissa ja siinä sittä vähän oli käsipeliä mukana. Tapailin tätä kaveria useamman kerran ja harrastimme seksiä myöskin, kuitenkin tämä juttu kuihtui nopeasti pois ja olen taas saman tutun "fuckbuddyn" kanssa seksisuhteessa. :D
Olen saanut myös treffi ja "seksikutsuja" mutta en ole myöntynyt, kutsut houkuttavat sinälläään mutta jos pitäisi määritellä fuckbuddy suhteelle säännöt niin voiko sitä sitten muidenkin kanssa harrastaa seksiä kuin sen "oman fuckbuddyn" kanssa? :D ja olisiko velvollinen kertomaan vakiseksikumppanille että treffailee muita miehiä? :D

Ja niin se kondomi, tuntuu olevan iso ongelma miehille, tuskin vaivautuvat kysymään syökö pillereitä. :D Itse syön kyllä e-pillereitä joten paksuksi tulemisesta ei huolta mutta sitten taas että minkäsmoisia pöpöjä sitten seksikumppaneilta saa kun ei käytä kondomia. Olen myös miettinyt sellaista että olisiko oikein pyytä/vaatia vakiseksikumppania maksamaan puolet näistä pillereistä koska onhan siitä hänellekin etuja kun ei tarvitse kortsua käyttää. Itselläni on juuri viimeinen liuska menossa, ja seurustelu suhteen aikana maksoimme mieheni kanssa pillerit puoliksi. Eihän ne kalliita ole mutta kuitenkin kun toinen osapuoli saa siitä kanssa ilon irti kun ei kumin kanssa tarvi temppuilla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat