luottamus takaisin...

Vierailija

Poikaystäväni jäi kiinni juttelusta toisten naisten kanssa, huomautan että juttelu ei ollut mitään normaalia juttuja kenen tahansa tuttavan kanssa. Kuvia ja videoita oli vaihdeltu ja muutenki jutustelu oli erittäin flirttailevaa ja aika pervoja juttuja.
Ongelmani on se että miten pystyn luottaa poikaystääväni uudelleen. Haluaisinkin kuulla saman kokeneilta, että miten te käsittelitte asian ja kauan kesti että luottamus palasi vai palasiko ollenkaan?

Kommentit (3)

Vierailija

Oletteko vielä yhdessä? ja haluaako hän luottamuksesi takaisin? Jos haluaa, hänen pitää näyttää se ja taata sulle että hän ei tee moista enää. Jos hän ei pysty takamaan mtn, eikä pysty olemaan luottamuksesi arvoinen, siinä vaiheessa itse en enää lähtisi leikkiin mukaan, vaan sanoisin suhteen olevan ohi.

Vierailija

Toivottavasti teillä on aina ollut helppo puhua asioista, koska viimeistään nyt sellaiselle on tarvetta.
Teet selväksi, että haluat rehelliset vastaukset, miksi poikaystäväsi toimi näin kuin toimi. Itse tivasin asioita useita viikkoja ennenkuin sain rehelliset vastaukset ( poikaystäväni pelkäsi satuttavansa minua rehellisyydellään ). Asiat puitiin läpi useaan otteeseen itkun ja naurun kanssa. Poikaystäväni katui tekoa syvästi ja aikoi parantaa tapansa. Luottamus ei edelleenkään ole 100%, mutta lähellä sitä käydään. Luettiin yhdessä keskustelut käytiin asiat läpi ja mietittiin syvästi molemmat yksin ja yhdessä onko meillä tulevaisuutta vai ei.
Jos päätätte jatkaa ja etenkin ARVOSTAA TOISIANNE on poikaystäväsi parannettava tapansa ja osoittaa USEIN sinulle että on luottamuksen arvoinen.

Kyllä siitä selviää jos parisuhde muuten luottavaisella pohjalla ja molemmat valmiita panostamaan. ja joo se sattuu.. se sattuu niin paljon eikä sitä pidä yksin jäädä mietiskelemään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat