Mikä neuvoksi?!

Vierailija

Haluaisin tietää, onko jollakulla jotakin havaintoa siitä, miten voisin hieman rauoittua. Meno on alkanut mennä hieman överiksi. Olen suhteellisen nätti, joskin hieman pyöreä, mutta silti monet mieet ovat kiinnostuneita minusta, eivätkä vain kaveruudestani. Tämä ryöppy sekoitti pääni aivan totaalisesti, ja nyt en tunnu olevan tyytyväinen tapahtui mitä hyvänsä. Seurustelen tällä hetkellä aivan uskomattoman ihanan pojan kanssa, joka on tehnyt selväksi, että haluaa olla kanssani koko loppu elämämme. Itse kuitenkin mietin koko ajan, voisinko saada jonkun paremman, koska nyt hän ei tunnu siltä, että haluaisin olla koko loppu elämäni hänen kanssaan. olen parikymppinen eikä siis varsinainen elämänpituinen suhde kiinnosta. Vaikka tämä tyyppi onkin uskomaton, etsin silti edelleen vanhoilla treffisivustoilla olevilla profiileillani seuraa, joskin tietysti vain säköistäviestintää, minulla ei siis ole mitään aikousta pettää poikaystävääni fyysisesti. Haluaisin kuitenkin tietää, millä saiin taottua itselleni päähän, että minun pitää rauoittua ja nauttia rakastavasta mieestä jonka kanssa olen.
Anteeksi, mahtoi olla sekava viesti mutta yrittäkää ymmärtää ja saa kysyä tarkentavia kysymyksiä. :D

Kommentit (1)

Vierailija

Eikä. Minusta kuulostaa nyt aivan siltä, että lopeta se seurusteluhomma ja kahtele ympärillesi vielä aikas. :)
Sitten ko sulla oikeesti menee jalat alta, niin et todellakaan kattele muita miehiä tai aattele ruohon olevan vihreämpää jossain muualla.. Nyt tuo on epäreilua sua itseäs ja tätä miestä kohtaan.
Miksi seurustella, jos ei nää itseä seurustelukumppaninsa kanssa ikuisesti?

Huomio on ihanaa ja rakastavan miehen kainalo on jotain ihanaa myös, mutta maailma on myös mielenkiintoinen kohde kaikenlaiselle tutkimukselle ja huomiota ja rakkautta löytyy kyllä kaipaavalle myös ilman parisuhdetta tai sitoumuksia ;)

Mutta niin, sen verta voisin vielä sanoa, että tuttu tunne tuo että mikään ei riitä.
En ymmärrä että mikä juttu mulla nyt on kun pitää olla hämmentämässä niin montaa soppaa yhtäaikaa ja silti keittelee vielä uusia... :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat