perfect_girl??

Vierailija

Mistä pojat yleensä kiinnostuu tytössä? minkälainen olisi unelmatytön luonne? Haittaako tytön ujous paljon? onko isot tissit tärkeää? Rohkea ja räiskyvä persoona vai hillitympi ?
parihassuu kysymystä pyöriny pääs..

Kommentit (3)

Vierailija

Ite oon nainen, mut mulle kaikki melkeen kaikki miehet on sanonut, että hyvä peppu on parempi kuin isot tissit, se yleensä kertoo on muutenki hyvä kroppa! Ettei muutenkaan hirveesti isot tissit kiinnosta. Ja, että parasta on kun tyttö on huumorintajuinen, mukava, hauska jne. Ja, että tyttö saa olla ujo mut pitää löytyy myös sitä jotain, eli rohkeutta ja villeyttä. ;) Ja, et blondit on kuulema viehättävempiä kuin brunet, kun yleensä näyttävät luonnollisemmilta ja käyttävät vähemmän meikkiä.

Tälläisiä oon kuullu niiiiin monen miehen suusta. Ja huomannut eräiden tuttujen miesten tyttöystävistäkin. :D

Vierailija

Joo, oon kuullu tuosta tissijutusta samaa kuin äskeinen kirjoittaja, mutta sitten taas tuosta blondi/brunette-jutusta ihan päinvastoin. Mikä siis osoittaa että miehiä on niin erilaisia, että kaikille on olemassa oma unelmatytön kuva.

Vierailija

Jokainen ihminen on erilainen, oli sitten kyseessä mies tai nainen, joten nais- ja miesihanteetkin ovat eri ihmisillä aivan laidasta laitaan.

Joku tykkää ujommasta, toinen räiskyvämmästä persoonasta, mutta se jokin viehättävyys nousee kuitenkin pohjimmiltaan sisältäpäin. Silloin kun itsellä on hyvä olla, niin se hyvä sisäinen olo hehkuu varmasti myöskin ulospäin toisille ihmisille. Nainen joka voi hyvin, on sinut itsensä kanssa, ei ota kaikkia asioita kuolemanvakavasti ja kohtelee toisia siten kuin toivoisi itseään kohdeltavan on varmasti mielenkiintoinen ja sellainen johon halutaan tutustua.

Omaa pukeutumistaan ja ulkonäköään voi toki miettiä siltä kannalta, että näytänkö siltä ulkoisesti mitä tunnen olevani sisältä. Näytänkö itseltäni? Sillä kun näytän mahdollisimman paljon itseltäni, niin on hyvä mahdollisuus, että mies joka kiinnostuu minusta ulkonäköni perusteella, pitää myöskin siitä mitä olen sisältä: ajatuksistani, arvoistani, luonteestani, kiinnostuksen kohteistani ja vaikkapa musiikkimaustani.

Ei pidä yrittää olla kukaan muu vaan pyrkiä tuomaan omasta itsestä ne parhaat puolet esille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat