mielipiteitä ja neuvoja!

Vierailija

Hei, tahtoisin tietää mitä te olette mieltä tilanteesta joka minulla on nyt.
Tutustuin yhteen poikaan/mieheen (vaikkapa Mikaan) vähän aikaa sitten ja ollaan nyt jo muutamaan kertaan eksytty samaan osotteeseen ja meillä on ollu oikein kivaaa : ) Ja Mikan kanssa on luistanu muutenki tosi mukavasti ja Mika on ollu ihan erilainen ku kukaan muu aikasemmin. Ajattelin ensin että on virhe mennä ihastumaan, koska sain viime keväänä pahasti siipeeni ja ajattelin että mulle riitti, en jaksa enään! Kuvittelin siis pitäväni vain hauskaa Mikan kanssa ja naureskelin vielä kavereillekin että "onneksi nyt ei ole sitä tilannetta että ihastuisin, ei hän ole tyyppiäni". Toisin kävi! Unettomia öitä on tullu vietettyä jo useampia ja olen kiinnostunut tästä pojasta paljon. Tilanteemme on ollut se että soittelemme ja viestittelemme sillon tällöin ja yleensä viikonloppusin ollaan törmätty ja eksytty samaan osotteeseen. Kaverit kehotti kertomaan Mikalle että mitä oon mieltä tästä hommasta, koska ite en halua olla se jolle soitetaan sillon ku tekee mieli petipuuhia. Ilmotin siis Mikalle että olen kiinnostunut enemmänkin ja kysyin että mitä mieltä hän on. Mika vastasi että on miettinyt myös kaikenlaista ja kaikki asiat on kuulemma sekasin ja se ei tiiä mitä haluaa ja ei kuulemma muutenkaan tiiä mistään mitään, joten hankala sanoa mitään. Mika totes että ei halua olla paska eikä tuottaa mulle huonoo mieltä ellei ole jo tuottanu ja toivo että ymmärrän sitä. Ja sanoin muka ymmärtäväni.

Mutta nyt en tiiä, että pitäiskö tässä nyt odotella millon se tietää vai mitä tässä pitäis tehä? Luistiko jätkä tilanteesta vaan keksimällä olevansa hankalassa tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija

se haluu jatkaa samaa rataa. et tais luistaa ku koira veräjästä. kyl se ois sanonu siin tilanteessa et haluaa olla sun kans, mut "kun on kaikenlaista" nii sitä vastausta sä sit oottelet eka viikon, kuukauden, kaks.. ja sama meno jatkuu

Vierailija

Niin määki vähän luulen! :( Yks kaveri sano että se on vaan niin ujo ja sitoutumiskammonen, Mikallakin on paha ero takana.
Blaaaaah, olis ollu kiva onnistua tässä jutussa. Tämä tuntu just hyvältä /:

Vierailija

Voidaanko ajatella niin että Mika nyt hetken rauhassa sulattelee tätä pommia jonka sille heitin ja ymmärtää kohta itsekin olevansa retkussa? =) Taitaa olla toiveajattelua /:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat